Виокремлення організаційно-педагогічних умов адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються проблеми інтенсифікації навчального процесу. Запропоновано організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників, необхідні для формування їхньої дидактичної компетенції, професійної визначеності, навичок самостійності в умовах навчання в технічному ВНЗ.
The article deals with the problems in intensification of educational process. Suggested is organizational and pedagogical background for the first-year students' adjustment, which is required for developing their didactic competence, professional self-determination, and self-dependence skills when studying at higher technical educational institutions.
Опис
Ключові слова
адаптація, студенти-першокурсники, організаційно- педагогічні умови, кредитно-модульна система, модульно-рейтингова система, професійна спрямованість, інноваційні технології навчання, співпраця, adjustment, first-year students, organizational and pedagogical background, credit-modular system, modular-rating system, professional orientation, state- of the-art teaching technologies, co-operation
Бібліографічний опис
Іщук, Н. Ю. Виокремлення організаційно-педагогічних умов адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах [Текст] / Н. Ю. Іщук, В. Ю. Лєсовий // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 227–232.