eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Strikhar Oksana Ivanivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Освітні технології реалізації інтегрованого підходу у процесі навчання музичному мистецтву
    (2014) Стріхар Оксана Іванівна; Strikhar Oksana Ivanivna
    У статті розкривається основний принцип освітніх педагогічних технологій – принцип інтеграції, його використання в навчанні музичному мистецтву дітей. Виявлено, що урок, як основна, традиційна форма викладання тієї або іншої дисципліни в загальноосвітній школі, є найважливішим показником реалізації навчальної програми. Ми виходимо з того, що саме побудова уроку, його «архітектоніка», методологічну основу яких становлять методи викладання, взаємообумовлюють його форму й зміст. Проаналізовано, що сучасний, інтегрований урок музики повинен у корені відрізнятися від звичайного уроку, оскільки вчитель музики, за умов створення якісно нового рівня професійної підготовки, повинен самостійно реалізувати інтегративний підхід. Досліджено, що вчитель музики повинен володіти: високими професійними якостями, філософським мисленням, бездоганним і різнобічним естетичним смаком, а також широким науково-практичним кругозором.
  • Документ
    Теоретичні основи педагогіко-психологічного підходу до навчання дітей музичному мистецтву
    (2013) Стріхар Оксана Іванівна; Strikhar Oksana Ivanivna
    У статті розкривається проблема обдарованості дитини, проаналізована історична спадщина щодо дитячої обдарованості. Розглядається структура обдарованості, виявленні загальні й спеціальні здібності, де відзначається, що загальні здібності впливають на розвиток спеціальних. Розкриваються співвідношення здібностей і діяльності як однієї з головних проблем у психології обдарованості. Охарактеризована психологія творчої особистості, де виділяються три основні блоки: мотивація, здібності, реалізація. Сукупність всіх названих якостей можна віднести до емоційно-вольової сфери особистості. І все це є основою педагогіко-психологічного підходу до навчання дітей музичному мистецтву.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук