eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kartashova Liubov"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Підготовка майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання: рекомендації щодо проведення практично‐лабораторних робіт
    (2023) Гуржій Андрій; Hurzhii Andrii; Карташова Любов; Kartashova Liubov; Квятковська Анна; Kviatkovska Anna; Зайчук Валентин; Zaichuk Valentyn
    Стаття присвячена дослідженню процесу підготовки майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання, зокрема проведенню практично‐лабораторних робіт у закладах фахової передвищої освіти (ЗФПО). Показана важливість змішаного навчання, яка поступово зростає, зважаючи на пандемію COVID‐19 та війну в Україні з лютого 2022 р. Пандемія та війна стали чинниками формування кризових умов в українському освітньому процесі. Автори окреслюють концептуальні положення формування контенту викладання практично‐лабораторних робіт для освітнього процесу в зазначеному форматі.Зокрема, у роботі описано результати аналітичного огляду досвіду та потреб впровадження змішаного навчання студентів ЗФПО – майбутніх фахівців з телекомунікацій. Основним інструментом стало анкетування (он‐лайн опитування) учасників освітнього процесу, спрямоване на уточнення оцінювання змішаного навчання, його переваг та/або зручності; можливих недоліків застосування змішаного навчання у виконанні практичних та лабораторних робіт, тощо. В опитуванні взяли участь 60 викладачів та 75 здобувачів освіти різних курсів Київського фахового коледжу зв’язку та фахового коледжу інженерії,управління та землевпорядкування Національного авіаційного університету. На основі порівняння результатів опитування викладачів та здобувачів освіти,виокремлено динаміку їх задоволеності змішаним навчанням, розраховані вагові коефіцієнти для визначення тих категорій, які необхідно покращувати в процесі навчання та викладання. Новизна дослідження, яка сформована на основі отриманих результатів, полягає в розробленні та оновленні практичних рекомендацій проведення практично‐лабораторних робіт для здобувачів спеціальності 172 – Електронні комунікації та радіотехніка, зокрема, як приклад, за програмою дисципліни «Системи комутації та розподілу інформації».Передбачається, що врахування запропонованих рекомендацій для викладачів та студентів ЗФПО, та зроблених у роботі висновків, сприятиме покращанню якості та організації освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців з телекомунікацій у форматі змішаного навчання.
  • Документ
    Цифрова трансформація як чинник формування організаційно-педагогічних умов використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Карташова Любов; Kartashova Liubov
    У статті досліджується проблема цифрової трансформації як чинника формування організаційно-педагогічних умов використання хмарних технологій (ХТ) в управлінні закладом освіти (ЗО). Методологічною основою роботи стали концептуальні положення теорії пізнання, які використовувалися для аналізу, систематизації, узагальнення теоретичних положень для формування хмаро орієнтованого освітнього середовища – ХТ-середовища, як підґрунтя в управлінні ЗО. Виокремлено організаційно-педагогічні умови: розроблення ХТ- середовища; орієнтація на ціль, визначену з урахуванням результатів маркетингових досліджень; охоплення ХТ всіх аспектів діяльності ЗО; активне залучення учасників ОП до використання ХТ; оперативне внесення змін у діяльність ЗО як результату систематичного неперервного моніторингу ОП та неперервності впливу цифрової трансформації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize