Проблемне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В магістерській роботі розглядається питання проблемного навчання як засобу розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено (в умовах освітнього процесу) ефективність застосування проблемного навчання для підвищення пізнавальної активності молодших школярів. У роботі запропоновані критерії визначення рівнів розвитку пізнавальної активності молодших школярів та їх показники. Ефективність проблемного навчання як засобу розвитку пізнавальної активності доведена підвищенням рівнів сформованості пізнавальної активності молодших школярів.
The master's thesis considers the issue of problem-based learning as a means of developing cognitive activity of junior high school children. The effectiveness of the application of problem-based learning to increase the cognitive activity of junior school children is theoretically substantiated and experimentally tested (in the conditions of the educational process). The paper proposes criteria for determining the levels of development of cognitive activity of primary school children and their indicators. The effectiveness of problem-based learning as a means of developing cognitive activity has been proven by increasing the levels of formation of cognitive activity of primary school schildren.
Опис
Ключові слова
проблемне навчання, пізнавальна активність, молодші школярі, критерії та показники, розвиток, експеримент, problem-based learning, cognitive activity, junior schoolchildren, criteria and indicators, development, experiment
Бібліографічний опис
Мороз, Є. В. Проблемне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів [Текст] : магістер. робота / Є. В. Мороз ; науковий керівник С. Л. Парфілова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 61 с.