Специфіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються основні підходи до умов , завдань і змісту логопедичної
роботи в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах.
The article considers the main approaches to the conditions, tasks and content of speech therapy work in the conditions of inclusion in secondary schools.
The article considers the main approaches to the conditions, tasks and content of speech therapy work in the conditions of inclusion in secondary schools.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, логокорекційна робота, мовленнєві порушення, загальноосвітній навчальний заклад, inclusive education, logo-correction work, speech disorders, general educational institution
Бібліографічний опис
Карпенко, В. В. Специфіка роботи вчителя – логопеда в умовах інклюзії в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / В. В. Карпенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 33–38.