Проблемаформування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито проблему формування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи в умовах спеціального освітнього закладу, в ході вивчення якої визначено складність та неоднозначність підходів до реалізації завдань екологічної освіти та виховання молодших школярів, необхідність реалізації гуманістичного підходу, згідно з яким екологічні проблеми розглядаються особистістю як власні. Важливо визнати необхідність докорінної зміни пріоритетів у ставленні людини до природи, оскільки саме воно визначає дії, вчинки і є основою взаємодії індивіда з навколишнім середовищем.
The article reveals the problem of forming in children of primary school age with hearing loss a caring attitude to nature in a special educational institution, during the study of which the complexity and ambiguity of approaches to environmental education and upbringing of primary school children environmental problems are considered by the individual as his own. It is important to recognize the need for a radical change in priorities in human attitudes to nature, because it determines the actions, deeds and is the basis of individual interaction with the environment.
Опис
Ключові слова
дбайливе ставлення, природа, діти молодшого шкільного віку, формування, знижений слух, caring attitude, nature, children of primary school age, formation, hearing loss
Бібліографічний опис
Самсоненко, Ю. Г. Проблемаформування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи [Текст] / Ю. Г. Самсоненко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 308–313.