Студентське науково-педагогічне дослідження: проектно-тренінговий підхід
Вантажиться...
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С.П.
Анотація
Навчально-методичний посібник вміщує узагальнений укладачем досвід організації, проведення педагогічного дослідження, оформлення та апробації отриманих результатів студентами та магістрантами. Посібник розроблено як практичне керівництво для молодих дослідників, наукових керівників, передбачає організоване навчання та самонавчання. Структура посібника ґрунтується на принципах проектно-тренінгового підходу та подана у тренінг-консультаціях (інформаційний блок, вправи, власний міні-проект, обговорення у групах), зміст яких розкриває основні етапи педагогічного дослідження (вибір теми, визначення наукового апарату педагогічного дослідження, укладання джерельної бази, вибір методів дослідження, вивчення стану розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці, узагальнення результатів у тексті роботи, апробація та захист результатів) та спрямований на послідовне досягнення його завдань, оволодіння молодими науковцями відповідними дослідницькими вміннями.
Рекомендації стануть у нагоді студентам та магістрантам педагогічних закладів вищої освіти (галузь 014 Середня освіта, за предметними спеціалізаціями), викладачам ЗВО і працівникам освіти.
The textbook contains the generalized experience of the compiler, conducting pedagogical research, design and testing of the results obtained by students and undergraduates. The manual is designed as a practical guide for young researchers, supervisors, provides organized training and self-study. The structure of the manual is based on the principles of project-training approach and presented in training consultations (information block, exercises, own mini-project, group discussion), the content of which reveals the main stages of pedagogical research (choice of topic, definition of scientific apparatus of pedagogical research bases, choice of research methods, study of the state of problem development in pedagogical theory and practice, generalization of results in the text of the work, approbation and defense of results) and aimed at consistent achievement of its tasks, mastering of relevant research skills by young scientists.
The textbook contains the generalized experience of the compiler, conducting pedagogical research, design and testing of the results obtained by students and undergraduates. The manual is designed as a practical guide for young researchers, supervisors, provides organized training and self-study. The structure of the manual is based on the principles of project-training approach and presented in training consultations (information block, exercises, own mini-project, group discussion), the content of which reveals the main stages of pedagogical research (choice of topic, definition of scientific apparatus of pedagogical research bases, choice of research methods, study of the state of problem development in pedagogical theory and practice, generalization of results in the text of the work, approbation and defense of results) and aimed at consistent achievement of its tasks, mastering of relevant research skills by young scientists.
Опис
Ключові слова
проектно-тренінговий підхід, студентське педагогічне дослідження, педагогічна підготовка майбутнього вчителя, student pedagogical research, project-training approach, pedagogical training of future teachers
Бібліографічний опис
Коваленко, Н. В. Студентське науково-педагогічне дослідження: проектно-тренінговий підхід [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. В. Коваленко. – Суми : [ФОП Цьома С.П., 2019]. – 118 с.