Переглянути
Нові надходження
Документ З історії европейської педагогічної інноватики кінця XIX – початку XX ст.: «нові школи»(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaСтаттю присвячено розгляду становлення й розвитку європейських «нових шкіл» як альтернативних навчально-виховних закладів, у яких апробовувались нововведення реформаторської педагогіки. Приділено увагу визначенню загальних характеристик щодо інноваційних особливостей шкіл «нового виховання».Документ Етнокультурні цінності та традиції як складова сучасного процесу виховання(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaУ статті висвітлено проблеми виховання в умовах глобалізації. Підкреслено необхідність ознайомлення молоді з найкращими зразками виховних і освітніх досягнень власного та інших народів, формування особистісного виховного ідеалу на етнокультурних цінностях і традиціях свого народу, оволодіння міжкультурною грамотністю.Документ Сучасні вектори підготовки вчителя за компетентнісним підходом(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaУ статті розглядаються проблеми підготовки майбутніх учителів за компетентісним підходом. Звернуто увагу на освітньо-виховний потенціал та організаційно-методичні особливості індивідуальної навчальної стратегії та її можливості у формуванні спеціальних компетентностей майбутнього вчителя.Документ Професійна свідомість майбутнього вчителя як складова якості освіти(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВажливою складовою підготовки вчителів за компетентісним підходом є визначення методологічних орієнтирів забезпечення якості професійної освіти, сутність якої разом із компетентностями складає і професійна свідомість.Документ Освітньо-навчальний проект з макаренкознавства як ефективний засіб формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaЗначний потенціал у формуванні педагогічних компетентностей майбутніх учителів має проект по вивченню спадщини А. С. Макаренка.Документ Формування педагогічної свідомості майбутніх учителів у процесі вивчення історії національної освіти періоду Української революції 1917−1921 років(2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaРозкрито значення вивчення історії національної освіти періоду Української революції 1917 − 1921 років у формуванні педагогічної свідомості майбутніх учителів під час вивчення історії педагогіки.