Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсайдерське мистецтво: різноаспектність проблеми(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Северин Світлана Сергіївна; Severyn Svitlana Serhiivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaНаприкінці ХІХ – на початку ХХ століття відбуваються значні зрушення кордонів культури в соціальній, філософській, естетичній сферах. Цей процес триває до нашого часу і приводить до зміни цінностей та художніх підходів у творчості, наслідком чого стають нові явища та художні напрямки в мистецтві і культурі. Насамперед відзначається зростання інтересу до нетрадиційного мистецтва в таких його видах і проявах, як наїв, примітив, мистецтво самоучок, аутсайдерське мистецтво, арт-брют, дитяча творчість. Ці явища «на загальних умовах» залучаються до глобального художнього процесу. У дослідженні проблематики аутсайдерського мистецтва значущими є саме мистецтво як явище, його ідеали, естетична цінність, а також процеси та фактори, що впливали на його трансформацію. Актуальність аутсайдерського мистецтва визначається різними аспектами, а саме: 1) культурологічною перспективою (значні зміни у соціокультурному процесі ХХ – початку ХХІ століття); 2) новітнім характером мистецтва, що є закономірним під час зрушень у динаміці культури; 3) смисловим зближенням з мистецтвом душевнохворих та ін. Мета– висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку. Поставлена мета потребує вирішення наступних завдань: – з’ясувати стан дослідженості аутсайдерського мистецтва в теорії мистецтвознавства; – розглянути історію його розвитку; – висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку: – простежити популяризацію творчості художників аутсайдерів у музейній та виставковій справі, на аукціонах тощо. Об’єкт дослідження аутсайдерське мистецтво ХХ – початку ХХІ століть. Предмет – різноаспектність прояву аутсайдерського мистецтва Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 65 сторінок. Кількість використаних джерел –82.Документ Використання художньої творчості в контексті арт-терапевтичних викликів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Крамаренко Юліана Генадіївна; Kramarenko Yuliana Henadiivna; Никифоров Андрій Михайлович; Nykyforov Andrii MykhailovychУ даній магістерській роботі схарактеризовано арт-терапевтичні можливості образотворчого мистецтва, проаналізовано теоретичні основи арт-терапевтичних можливостей образотворчого мистецтва в зарубіжних та вітчизняних дослідженнях, розглянуто методичні засади застосування технік арт-терапії в сучасному освітньому процесі, виявлено особливості використання засобів арт-терапевтичних можливостей образотворчого мистецтва в навчанні та вихованні дітей з особливими потребами, обґрунтувано актуалізацію засобів арт-терапії в сучасному освітньому просторі.Документ Вплив українського кінематографу початку ХХІ ст. на формування національно-патріотичної свідомості молоді(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Єпик Даниіл Валерійович; Yepyk Danyil Valeriiovych; Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychАктуальність теми. Сучасний український кінематограф є малодослідженою темою і це дається взнаки з точки зору розуміння і формування попиту на кінопродукцію, бокс-офісу і популярності українських фільмів серед населення. Теоретичні дослідження сучасного українського кіно повинні стати підгрунтям для посилення популярності національної кінопродукції, збільшення попиту на неї в межах країни та за кордоном. Актуальність визначеної теми дослідження ще й у тому, що практично не розроблений алгоритм використання української кінопродукції саме у справі національно-патріотичного виховання. Мета і завдання дослідження. проаналізувати політику українських урядів стосовно організації виробництва кінопродукту, охарактеризувати найуспішніші українські проекти різних жанрів, узагальнити досвід використання українського кіно у справі національного і патріотичного виховання молоді Для досягнення поставленої мети передбачено постановку, формулювання і розв’язання наступних завдань: 1. Проаналізувати джерела із визначеної теми 2. Проаналізувати і узагальнити тенденції створення юридичної бази функціонування кіномистецтва в Україні 3. Охарактеризувати матеріальне забезпечення і джерела фінансування національних кінопроєктів 4. Проаналізувати головні риси українського кінематографу ХХІ століття. 5. Охарактеризувати основні принципи та методи використання національної кінопродукції у національному та патріотичному вихованні Об’єкт дослідження є український кінематограф ХХІ століття. Предмет дослідження є вплив українського кінематографу початку ХХІ ст. на формування національно-патріотичної свідомості молоді. Структура і обсяг роботи: Структура: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг – 59 сторінок. Кількість використаних джерел – 51.Документ Гастрономічний фестиваль у сучасному культурному просторі (на прикладі фестивалю «Слобожанський гастрофест — традиції та культура»)(2020) Яковлева Дар’я Михайлівна; Yakovleva Daria Mykhailivna; Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychКультура кожного народу відрізняється присутністю загальних та особливо-специфічних рис, тобто національного, що визначається системою цінностей, смислів та ментальності. Усе це становить національну самобутність та культуру, що визначає її єдність та вирізняє серед інших культур. Одним із найвпізнаваніших специфічних явищ національної культури є національна кухня, яка має характерні особливості у приготуванні та споживанні страв, та є віддзеркаленням підходів до пізнавання світу, що знаходяться в межах соціальної культури певної країни. Традиції приготування та споживання страв національної кухні кожного регіону втілилися у проведенні гастрономічного фестивалю. На даний час фестивалі слали справжньою культурною подією кожного краю. У сучасному культурному просторі України спостерігається постійний зріст кількості фестивалів. Такі заходи є прекрасними освітніми та культурними проектами, що передбачають можливість реконструкції давно забутих традицій. Що у свою чергу призводить до кращої освіченості нації та духовного збагачення завдяки національно-культурним традиціям. Метою написання даної роботи є дослідження гастрономічних фестивалів у сучасному культурному просторі (на прикладі фестивалю «Слобожанський гастро-фест — традиції та культура»).Документ Декоративний розпис в Україні та Китаї ХІХ–ХХ століть(2020) Іжик Єлізавета Олегівна; Izhyk Yelizaveta Olehivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальним є взаємовплив культур на декоративні розписи України та Китаю у ХІХ – ХХ століттях. Розглядаються особливості розписів та порівнюються схожі та відмінні елементи в таких різних з першого погляду країнах. Дана робота, вирішуючи спеціальні завдання мистецтвознавчого дослідження, може також сприяти подальшому зміцненню дружніх контактів в науковому і культурному співробітництві між Китайською Народною Республікою та Україною. Мета і задачі дослідження. Мета: Дослідити взаємовплив декоративного розпису України та Китаю ХІХ – ХХ століття. Задачі: 1) простежити взаємовплив між Китаєм та Російською імперією. 2) розглянути особливості декоративного розпису інтер’єрів та меблів цих країн. 3) дослідити значення символіки рописів обох країн. 4) висвітлити схожість технік українського та китайського розписів. Об’єкт дослідження: декоративний розпис України та Китаю ХІХ-ХХ ст. Предмет дослідження: порівняння декоративних розписів та технік їх виконання України та Китаю ХІХ-ХХ ст.Документ Жінки-художниці в мистецтві Слобожанщини(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Тарабан Вікторія Сергіївна; Taraban Viktoriia Serhiivna; Никифоров Андрій Михайлович; Nykyforov Andrii MykhailovychМета анотованого магістерського дослідження: схарактеризувати творчий внесок жінок-художниць у розвиток мистецтва Слобожанщини. Для досягнення поставленої мети розглянуто стан досліджуваності проблеми в контексті гендерного дискурсу, схарактеризовано художню та мистецько-освітню діяльність перших жінок-художниць Слобідського краю, окреслено творчий внесок жінок-художниць в сучасне мистецтво Слобожанщини.Документ Композиційні особливості декоративного мистецтва Слобожанщини(2020) Купка Людмила Миколаївна; Kupka Liudmyla Mykolaivna; Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychНа сучасному етапі відродження національної культури актуальним є всебічне вивчення мистецької спадщини України. Звертаючись до традиційного народного мистецтва, до його збереження та оновлення, сучасне суспільство все частіше вивчає свій родовід та духовні традиції свого рідного краю. Тому дослідження композиційних особливостей декоративного мистецтва Слобожанщини видається актуальним та доцільним. Актуальність дослідження також передбачає отримати історичні знання про розвиток народного мистецтва його сучасний стан та популяризацію декоративно-прикладного мистецтва серед підростаючого покоління. Метою дослідження є концептуальне висвітлення композиційних особливостей декоративного мистецтва Слобожанщини на основі закономірностей, виявлених в творах (витворах) декоративно-прикладного мистецтва рідного краю.Документ Мистецтво художнього вітражу: традиції та сучасність(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бондаренко Марина Іванівна; Bondarenko Maryna Ivanivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaАктуальність теми. Історію розвитку та новітні тенденції мистецтва художнього вітражу розглянуто у наукових роботах багатьох сучасних дослідників. Окрім багатої історичної спадщини, вітражне мистецтво продовжує розвиватись. Нові технології роботи зі склом відкривають перспективи впровадження художнього вітражу у предметно-просторове середовище. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю встановлення ролі та місця мистецтва художнього вітражу як частини мистецького процесу в контексті розвитку монументально-декоративного мистецтва, дослідження художнього вітражу як мистецького явища зі своїми характерними образно-пластичними рішеннями та стильовими ознаками. Важливим фактором на користь актуальності роботи свідчить те, що з кожним роком кількість вітражів невпинно зменшується. Недостатня кількість теоретичних досліджень в сучасному мистецтвознавстві обумовлює актуальність роботи. Мета і завдання дослідження. Мета дослідження: виявлення тенденцій розвитку мистецтва художнього вітражу та особливостей імплементації його творів у предметно-просторове середовище. Відповідно до мети в дипломній роботі поставлено наступні завдання: ̶ проаналізувати наукову літературу за темою дослідження, присвячену традиційному та сучасному вітражу; ̶ узагальнити матеріали щодо історико-теоретичної спадщини вітражу; ̶ окреслити нові технології роботи з художнім склом; ̶ розглянути умови розвитку вітражу в Україні ХХ ст.; ̶ дослідити напрями розвитку сучасного мистецтва художнього вітражу, виявити основні тенденції; ̶ визначити прийоми впровадження вітражних панно у предметно-просторове середовище; ̶ класифікувати вітражі за стилістикою зображальних мотивів; ̶ окреслити перспективи подальших досліджень. Об’єкт дослідження: мистецтво художнього вітражу Предмет дослідження: ретроспектива формування мистецтва художнього вітражу, сучасні тенденцій, технології створення та прийоми імплементації вітражних панно у предметно-просторове середовище України у ХХІ ст. Структура і обсяг роботи. Структура: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, таблиць (2 позиції) та альбому ілюстрацій (11 сторінок). Обсяг: 92 сторінок. Кількість використаних джерел: 114Документ Мурали як явище монументально-декоративного живопису(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Златнік Ольга Василівна; Zlatnik Olha Vasylivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaАктуальність теми. Світова мистецька практика свідчить, що мурали, як явище монументально-декоративного живопису, являють собою невід’ємну частину формування виразного міського середовища. Сучасні художники-монументалісти через мурали не лише репрезентують свою творчість на світовій художній арені, а й відображають особистісне бачення гострих соціально-політичних, морально-етичних або глобально-світових проблем. Мурали можуть змінювати сприйняття простору міського середовища, сформувати сприятливу атмосферу, виконувати роль реклами та ставати туристичними об’єктами. Для створення муралу художнику необхідно враховувати історико-культурний контекст міста, де планується створити розпис. Чисельність та варіативність сучасних муралів і відсутність теоретичного осмислення і систематизації даного практичного досвіду формують актуальність даного дослідження. Мета і завдання дослідження. Мета дослідження: визначення та систематизація сюжетного різноманіття і авторських підходів створення сучасних муралів та виявлення їх ролі у формуванні естетичного наповнення міського середовища. Відповідно до мети в дипломній роботі поставлено наступні завдання: ̶ всебічне вивчення процесу виникнення мурал-арту на основі дослідження літературних джерел; ̶ сформулювати значення муралів в створенні сприятливого середовища для розвитку сучасного міста і гармонізації урбаністичного характеру мегаполісу або невеликих міст; ̶ провести систематизацію сюжетного різноманіття сучасних муралів; ̶ виокремлення авторських підходів у створенні сучасних муралів; ̶ дослідити мурали у просторі української сучасної культури; ̶ здійснити практичну реалізацію теоретичного матеріалу – створити авторський мурал у просторі міського середовища; ̶ окреслити перспективи подальших наукових досліджень. Об’єкт дослідження: сучасні мурали міст країн Західної та Східної Європи, Північної та Південної Америки, Азії. Предмет дослідження: сюжетне різноманіття сучасних муралів, їх естетичне призначення в контексті формування сприйняття міського середовища та авторські підходи створення сюжету настінного живопису. Структура і обсяг роботи. Структура: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, схем та таблиць (8 позицій) та альбому ілюстрацій (11 сторінок). Обсяг: 120 сторінок. Кількість використаних джерел: 103.Документ Міфопоетичність мистецької творчості Марії Приймаченко у національному культурологічному просторі(2020) Яненко Руслана Валеріївна; Yanenko Ruslana Valeriivna; Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychВажливість дослідження творчості художників «наївного малярства» спричинена передусім потребою суспільного усвідомлення ролі мистецтва у процесі формування нової демократичної України. Мета і задачі дослідження. Мета роботи полягає в осмисленні комплексу явищ, які відбувалися в Україні у царині «наївного» мистецтва ХХ століття; з’ясуванні засад формування художньо-стильових особливостей творчості художниці Марії Приймаченко, виявлення образної системи її робіт з подальшим когнітивним аналізом їх змістового наповнення.Документ Повсякденне життя міста як феномен культури (на прикладі Полтави кінця ХІХ — початку ХХ століть)(2020) Литвиненко Алла Іванівна; Lytvynenko Alla Ivanivna; Зав’ялова Ольга Костянтинівна; Zavialova Olha KostiantynivnaВ сучасній гуманітаристиці відбувається зміна пріоритетів стосовно феноменів гуманітарного пізнання. На перше місце висувається повсякденне життя людини, зокрема в умовах міського культурного простору. У зв’язку цим сутність міста розглядають не лише з точки зору історичного, соціального або загалом цивілізаційного феномену, а як онтологічну модель повсякденного міського життя з точки зору культурних смислів, кодів і типів. Культурологія розглядає місто як конденсатор безмежної кількості буденних практик, що розгортаються в загальному поступі культури. У цьому сенсі дослідження повсякденного життя міста є актуальним, органічно вписується в коло філософсько-культурологічних концепцій і має власні концептуальні, теоретичні засади. Мета дослідження — виявити культурні смисли феномену повсякденного життя Полтави межі ХІХ–ХХ століть. Об'єкт дослідження — місто як феномен у вивченні культури повсякденності. Предмет дослідження — повсякденне життя Полтави на зламі ХІХ–ХХ століть за матеріалами особових джерел. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній культурології здійснено розгорнутий філософсько-культурологічний аналіз феномену повсякденного життя Полтави кінця ХІХ–початку ХХ століть як світу людського буття. Зокрема, виявлено специфіку антропологічних моделей аналізу міста, що полягає у розумінні людини як елементу міської культури, а міста як опосередкованого результату людської діяльності. Розкрито теоретико-методологічні засади філософсько-культурологічного аналізу міського повсякдення, визначено необхідність одночасного врахування внутрішніх буттєвих характеристик людини і загальних закономірностей міської культури, її особливостей та історичної динаміки. Уточнено, що світогляд та ідентичність городянина формуються за умов смислової відкритості людини до світу міста та його переживання. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути використані у практиці викладання як нормативних, так і спеціальних курсів з культурної антропології, культурології, повсякдення, соціальної філософії тощо, а також під час підготовки навчальних посібників із зазначених дисциплін. Положення магістерського дослідження можуть знайти застосування у подальших антропологічних та філософських студіях, присвячених проблемі повсякденності.Документ Постать жінки-митця в європейському образотворчому мистецтві (XVIII – початок ХХ ст.)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Стахевич Галина Олександрівна; Stakhevych Halyna Oleksandrivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальність теми. Шлях становлення жінки в мистецтві як митця та професіонала від початку супроводжувався суворою ієрархією її ролі та соціальними обмеженнями в суспільстві. Їх творча діяльність у різних видах мистецтв трактувалась як домашня робота, розвага або хобі. Незважаючи на таке положення, починаючи з XVI століття вже були відомі художниці, які «ламали» загальноприйняте уявлення про них, як дилетанток та аматорок. Процес становлення жінки як професіонала почався у XVIII, а більш активне визнання в різних країнах Європи прийшло близько у середині ХІХ. Це було обумовлено як поступовою зміною соціальних статутів, так і поширенням феміністичного руху в Європі. Актуальність роботи зумовлена: 1) недостатнім вивченням питань щодо творчості жінок-художниць європейського образотворчого мистецтва в українському мистецтвознавстві; 2) затребуваністю досліджень в українському мистецтвознавстві, скерованих на узагальнення закономірностей і стильових особливостей художньої творчості жінок в контексті європейського образотворчого мистецтва; 3) необхідністю розгляду тенденцій розвитку та еволюції здобутків європейського образотворчого мистецтва для теоретичного обґрунтування проблеми сприйняття постаті жінки, як митця. Мета і задачі дослідження - висвітлити передумови та особливості становлення й розвитку творчості жінки-митця з XVIІІ до початку ХХ ст. Завдання дослідження: 1) зробити аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; 2) визначити особливості оцінки мистецтва художниць крізь призму гендерної ідентифікації в історичній ретроспективі; 3) виявити специфіку творчої практики жінок в історії європейського образотворчого мистецтва до XVIII ст.; 4) висвітлити шляхи становлення жінки-художниці, як професіонала та митця, в образотворчому мистецтві XVIII-ХІХ ст.; 5) розширити уявлення про роль жіночої художньої творчості в європейському образотворчому мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст. Об’єкт дослідження: європейське образотворче мистецтво ХVI – початку ХХ ст. Предмет дослідження: образотворче мистецтво жінки-художниці в Європі з XVIІІ до початку ХХ ст. Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 110 сторінок. Кількість використаних джерел – 74.Документ Постать Т. Г. Шевченка у творчості митців Сумщини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Грабовська Ольга Володимирівна; Hrabovska Olha Volodymyrivna; Никифоров Андрій Михайлович; Nykyforov Andrii MykhailovychМагістерська робота присвячена дослідженню тенденцій зображення постаті Тараса Шевченка в творчості митців Сумщини. У роботі схарактеризовано стан дослідження художньої спадщини Т. Шевченка, проаналізовано тему становлення Шевченка-художника в історико-мистецтвознавчих дослідженнях, розглянуто напрями вшанування пам’яті Тараса Шевченка у творчому доробку митців Сумщини ХХ століття, виявлено тенденції зображення Кобзаря у творах сучасних митців Сумщини.Документ Принципи та концепти традиційної та сучасної архітектури Японії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бусько Роман Володимирович; Busko Roman Volodymyrovych; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальність теми. Сьогодні в Японії та Україні мало хто точно знає історію побудови перших будинків, старовинні архітектурні стилі, але без минулого немає майбутнього, воно завжди впливає на наш світогляд. У вітчизняних та зарубіжних музеях, на виставках та конференціях розглядається низка питань історії, теорії та художньо-технічних можливостей архітектурного мистецтва. Та на жаль на сьогодні мало публікацій, які висвітлюють творчу діяльність японських архітекторів минулого, а для людини мистецтво архітектури ніколи не втрачало своєї актуальності. Актуальність роботи зумовлена: 1) недостатня вивченість становлення та розвитку архітектурного мистецтва 2) затребуваність досліджень, спрямованих на узагальнення закономірностей і тенденцій розвитку архітектури, вивчення свого минулого і впливу на сучасність. 3) необхідність врахування розвитку, пов'язаних з еволюцією технічного прогресу для теоретичного обґрунтування проблем архітектури. Мета і задачі дослідження - Дослідити та висвітлити особливості традиційної та сучасної японської архітектури. Завдання дослідження: 1) Проаналізувати наукову літературу з теми дослідження; 2) Простежити особливості різноманітних типів традиційних японських будівель; 3) Розглянути основні концепти традиційної та сучасної японської архітектури – їх відображення в архітектурних рішення та філософську основу; 4) Проаналізувати спільні та відмінні риси в японській та українській народній архітектурі. Об‘єкт дослідження: архітектура Японії. Предмет дослідження: відображення концептів у японській архітектурі. Методи дослідження: теоретико-критичний аналіз літератури з теми дослідження; зіставлення, узагальнення і синтезування здобутої інформації тощо. Структура і обсяг роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи - 72 сторінки. Кількість використаних джерел– 104.Документ Проблеми та перспективи становлення івент-індустрії на сучасному етапі розвитку українського суспільства(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Курило Олександр Анатолійович; Kurylo Oleksandr Anatoliiovych; Єпик Лариса Іванівна; Yepyk Larysa IvanivnaПодієва культура останнім часом перетворилася на невід'ємну складову суспільного життя, стала важливою частиною не тільки культурного, а й політичного і економічного розвитку. Під час організації і проведення спеціальних подій відбувається не тільки презентація товарів, політичних ідей чи освітніх програм – відбувається і набувається досвід групового спілкування, передача культурних і політичних цінностей, розвиток і презентація творчих ідей і, таким чином, особистісне зростання кожного учасника подібних акцій. Людина – суспільна істота, тому саме через зустрічі, спілкування, обговорення, вона може набути найкращого досвіду, встановити необхідні ділові чи особисті контакти, поділитися враженнями, відчути себе частиною спільноти яка розуміє і підтримує її. Заходи є частиною того, що ми називаємо культурними подіями, або ж івентами. Цей новий термін насправді відображає колосальну кількість різнопланових за цілями і завданнями подій, із якими ми маємо справу протягом всього свого життя. Інформаційні, спортивні, наукові і розважальні – всі ці події є івентами, мають свою мету і завдання, претендують на певну креативність без якої вони, фактично, перестають відповідати своєму головному визначенню – тобто бути подіями. Сучасний івент є наслідком праці цілої команди, розробляється і втілюється на основі вироблених десятиліттями принципів, засобів і методів. Мета і завдання дослідження. Мета роботи є аналіз та узагальнення проблем та перспектив становлення івент-індустрії на сучасному етапі розвитку українського суспільства в тому числі і на території Сумської області. Для її реалізації необхідно вирішити ряд завдань: 1) Розглянути теоретичні аспекти івент-індустрії в цілому; 2) Визначити розвиток вітчизняної івент-індустрії: стан, проблеми та перспективи розвитку; 3) Розробити практичні рекомендації щодо організації та проведення етно-фестивалю на території Сумської області. Об’єкт дослідження. Розвиток івент-індустрії в сучасному світі. Предмет дослідження. Проблеми та перспективи становлення івент-індустрії на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Структура і обсяг роботи: Структура: робота складається зі вступу трьох розділів, чотирьох підрозділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків та списку використаних джерел, додатків. Обсяг роботи – 64 сторінки. Кількість використаних джерел – 51.Документ Стильові тенденції в архітектурі України в першій половині ХІХ століття(2020) Щербак Наталія Євгенівна; Shcherbak Nataliia Yevhenivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaСеред актуальних проблем сучасного українського мистецтвознавства - дослідження історичної спадщини, культурного потенціалу та перспектив розвитку національної архітектури. Поміж означених питань, фундаментальним для виявлення української ідентичності та самовизначення, є дослідження історико-культурного спадщини країни. Мета і задачі дослідження: Мета: Визначити основні стильові тенденції в архітектурі України першої половини XIX століття. Задачі: проаналізувати наукову літературу за темою дослідження, визначити специфіку і фактори формування архітектури України в першій половині XIX століття, дослідити класицизм.Документ Сучасна анімація: художні засоби та графічні техніки(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ухіна Катерина Вадимівна; Ukhina Kateryna Vadymivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaАктуальність теми. Анімація є самостійним напрямком в мистецтві, що володіє власною мовою оповідання. Недостатня вивченість і часто поверхневе розуміння феномена анімації обмежують і відводять від глибинного розуміння особливого комунікаційного процесу людини-глядача та анімаційного твору. У створенні анімаційних робіт застосовуються новітні досягнення науки, також досліджуються нові художні образи та різноманітні техніки, у тому числі й експериментальні. Анімація розвивається у всьому світі, постійно зростає кількість та якість анімаційних творів. Роль анімації у створенні творів кіномистецтва з кожним роком підвищуються. Анімація стала невід’ємною частиною медіа простору. Сучасна анімація як явище культурного процесу ХХІ сторіччя, є розповсюджено мистецькою практикою та всебічно досліджується науковцями всього світу. Однак, питання визначення художніх засобів, графічних прийомів та основоположних принципів створення анімаційних творів потребує більш глибокого дослідження. Чисельна кількість практичних прикладів та нестача їх теоретичного осмислення обумовлюють актуальність обраної теми. Мета і завдання дослідження. Мета дослідження: визначення різних художніх засобів, графічних технік, які застосовуються при створенні сучасних анімаційних творів. Згідно поставленої мети, були окреслені основні завдання роботи: проаналізувати історіографію наукових розвідок щодо проблематики анімації в просторі сучасної культури; зазначити понятійний апарат дослідження та окреслити історію розвитку анімації; виявити технологічні особливості створення анімаційного твору та виокремити різновиди анімаційного контенту; систематизувати художні засоби сучасної анімації; визначити основні графічні техніки і прийоми, що застосовуються при створенні сучасного анімаційного твору; виявити принципи сучасної анімації; окреслити перспективи подальших досліджень. Об’єктом дослідження є твори сучасної анімації. Предметом дослідження є художні засоби, графічні техніки і прийоми. які застосовуються при створенні анімаційного твору Структура і обсяг роботи. Структура: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел та альбому ілюстрацій (17 сторінок). Обсяг: 87 сторінок. Кількість використаних джерел: 83Документ Сучасні мистецькі тенденції в культурному просторі України (на прикладі мультимедійного мистецтва)(2020) Москаленко Лілія Дмитрівна; Moskalenko Liliia Dmytrivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaРозвиток мультимедійних засобів і технологій протягом ХХ сторіччя дозволив зайняти лідируючу позицію у сфері передачі аудіовізуалізованої інформації, яка, головним чином, здійснюється за телевізійними і комп’ютерними каналами. Твори мультимедійного мистецтва мають масовий характер, а образи можуть бути як типізованими, так і мати індивідуалізовані риси. При цьому варто відзначити той факт, що однією з найважливіших особливостей художнього образу є його емоційне сприйняття. У творах мультимедійного мистецтва передача образу відбувається опосередковано, через візуальний або музичний ряд, колірно-тональну гаму,анімацію, що дає можливість творчiй особистості створювати ефект «доданого змiсту». Сучасна світова мистецька практика свідчить, що наразі розповсюдженими стали мультимедійні арт-фестивалі та різноманітні арт-проекти. Україна не є винятком, де за останні 10 років можна віднести, окрім авторських інсталяцій, чисельні фестивалі та конкурси. Одним з таких заходів є щорічний фестиваль медіа-мистецтва Carbon Media Art Festival. На означеному фестивалі медіа-мистецтва грань між мистецтвом і технологіями стирається. Відвідувачі можуть отримати новий досвід, так як їм представлять абсолютно нові медіа-арт практики. Мультимедійне мистецтво як явище сучасного культурного процесу, є розповсюджено мистецькою практикою та всебічно досліджується вченими всього світу. Однак, питання розвитку українського мультимедійного мистецтва потребує більш глибокого дослідження. Чисельна кількість практичних прикладів та нестача їх теоретичного осмислення обумовлюють актуальність обраної теми. Мета дослідження – висвітлення тенденції розвитку мультимедійного мистецтвау сучасному культурному просторі України.Документ Сучасні тенденції трансформації простору та обладнання в житловому інтер’єрі(2020) Панасюк Яна Юріївна; Panasiuk Yana Yuriivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaТенденції розвитку як меблевих трансформерів для масового виробництва, так і елітних об’єктів, які у своїй конструкції містять можливість зміни форми та ставлять завдання створення найбільш комфортного варіанту планування внутрішнього простору. Актуальністю обраної теми є оцінка сучасного стану та майбутній розвиток способів трансформації житлових інтер’єрів. Мета: дослідити основні сучасні тенденції вдосконалення інтер’єру за допомогою способів трансформації.Документ Творчість Михайла Бойчука в контексті розвитку українського образотворчого мистецтва першої половини XX століття(2020) Гавриленко Анна Вікторівна; Havrylenko Anna Viktorivna; Брижаченко Наталія; Bryzhachenko NataliiaТворчість Михайла Львовича Бойчука як художника станкового та монументального живопису, реставратора, педагога, теоретика мистецтва є важливою складовою українського мистецького процесу першої половини XX століття. Його принципи органічного поєднання сакральної, народної, академічної та авангардної образотворчої естетики стали підґрунтям виникнення авторського стилю художника – неовізантизму, що згодом трансформувався у бойчукізм. Сьогодні важливого значення набуває і вивчення педагогічної системи, за якою учні М. Бойчука опановували основи таких дисциплін як рисунок, живопис та композиція. Тому дослідження мистецької спадщини Михайла Бойчука, його теоретичних засад творчості в контексті розвитку українського образотворчого мистецтва першої третини XX століття та педагогічної системи художника є актуальним. Мета дослідження: висвітлити значення художньої творчості й педагогічної діяльності Михайла Бойчука та розкрити її особливості в контексті розвитку українського образотворчого мистецтва першої третини XX ст.