Перегляд за Автор "Yakymenko Viktoriia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність страхових компаній України в умовах воєнного стану(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Скрипник Галина; Skrypnyk Halyna; Якименко Вікторія; Yakymenko ViktoriiaУ статті розглянуто сучасне законодавче забезпечення та регулювання страхового ринку України, розкрито фактори, які негативно впливають на стан страхового ринку. Детально представлено динаміку кількості страхових компаній та основні показники страхового ринку. Аналіз показників діяльності трьох страхових компаній за період 2020–2023 рр. показав, що: у ПАТ "HACK "ОРАНТА" обсяг страхових резервів постійно збільшувався, це свідчить про спроможність компанії здійснювати виплати за укладеними та майбутніми договорами; стан страхової компанії «Оранта-Січ» характеризується більш низькими показниками, що може бути викликано неефективною політикою компанії та з веденням бойових дій на території України; у "СК АСКО ДС" спостерігається негативна динаміка протягом досліджуваного періоду, чистий фінансовий результат компанії був виражений у формі збитку, виключенням став 2022 рік, тоді компанія отримала надприбутки. Для підвищення прибутковості страховим компаніям потрібно розвивати інноваційні підходи до просування продуктів, персоналізувати пропозиції та покращувати обслуговування клієнтів.Документ Форми та методи роботи з дітьми із сімей мігрантів у Франціі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Якименко Вікторія; Yakymenko ViktoriiaУ статті проаналізовано провідні форми та методи роботи вчителя з дітьми мігрантів у навчальний та позанавчальний час у Французькій Республіці.Установлено, що ЗВО Франції озброюють майбутніх учителів різноманітними практичними порадами щодо особливостей роботи з дітьми мігрантів, надають їм арсенал форм, методів і засобів аналізу конкретної навчальної ситуації,організують для майбутніх учителів різні види педагогічної практики у закладах дошкільної і середньої освіти, заохочують їх щодо обміну досвідом роботи. Від учителя, який працює з дітьми‐мігрантами, вимагається: постійне зайняття самоосвітою; зразковий вигляд і поведінка; не забувати про те, що вчитель повинен завжди бути прикладом моралі, громадянської свідомості та світськості.З’ясовано, що до ефективних форм та методів роботи вчителів з учнями‐мігрантами належать: залучення цієї категорії учнів до активної діяльності в житті школи; організація колективної форми роботи, яка передбачає активну участь дітей із сімей мігрантів у реальних проєктах;навчання жити разом, співпрацювати у колективі; участь у різноманітних змаганнях; проведення спеціальної години для роздумів; залучення дітей та їхніх батьків до програми морального й громадянського виховання; активне обговорення з учнями‐мігрантами моральних проблем та ситуацій з життя класу й найближчого оточення дітей; проведення пам’ятних вшанувальних заходів; вивчення історичних подій, фактів, документів із національної історії,легенд, міфів; проведення різноманітних психологічних тренінгів, які спрямовані на створення шкільного колективу; формування в класі атмосфери прийняття,готовності надати допомогу дітям мігрантів; запобігання виникненню конфліктних ситуацій.Необхідно також наголосити на тому, що діти мігрантів інтегруються у французьке суспільство як через організацію навчальної діяльності, так і в позанавчальний час. Зокрема, у навчальному процесі використовуються такі методи, як: читання текстів; ведення листування; складання офіційних листів;критичний аналіз подій, які описуються засобами масової інформації (преса,радіо, телебачення); використання різноманітних тем для роздумів;обговорення, порівняння та критика поточної інформації; проведення бесід,наприклад, з питань ролі чоловіка та жінки в соціальному, професійному і сімейному житті.