Перегляд за Автор "Verbets Vladyslav"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Василь Зеньковський: життєвий шлях та наукова спадщина(2023) Вербець Владислав; Verbets VladyslavУ статті розкрито життєві події відомого філософа, богослова, психолога і педагога Василя Зеньковського, уродженця Проскурова. Він закінчив гімназію у Києві, навчався на фізико‐математичному факультеті, закінчив історико‐філологічний факультет Київського університету. Був головою Київського релігійно‐філософського товариства. У 1915 р. захистив докторську дисертацію.У 1919 р. змушений покинути Україну і емігрувати на Захід. Його філософське вчення включало метафізику, гносеологію та антропологію. Він слідував християнській традиції розуміння світу і людини. Православний світогляд ученого не входив у протиріччя з академічними студіями, не перешкоджав його діалогу з проблем науки з вченими різних країн. Поєднував релігійні погляди на природу психіки, високу оцінку надавав емоційним елементам психіки. У працях показував особливості психічних явищ та їх закономірностей порівняно з явищами матеріального світу.Документ Проблема здоров’ябереження в педагогіці: історичний аспект(2024) Вербець Владислав; Verbets Vladyslav; Балух Микола Миколайович; Balukh Mykola Mykolaiovych; Бигар Ганна Павлівна; Byhar Hanna PavlivnaУ роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого поколінняЗдійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття.Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини.Документ Імплементація педагогічних поглядів в.о.сухомлинського у контексті сучасного полікультурного виховання дітей і молоді(2023) Зданевич Лариса Володимирівна; Zdanevych Larysa Volodymyrivna; Вербець Владислав; Verbets VladyslavУ статті акцентовано увагу на необхідності виховання громадянина нової формації, готового до життя у період швидкоплинних змін та міграцій у глобалізованому суспільстві, що потребує, у свою чергу, толерантної взаємодії з представниками різних мов, культур, релігій, рас тощо. Ці завдання вирішуються у процесі полікультурного виховання, засноване на загальнолюдських цінностях, повазі, розумінні, терпимості та ін.Проаналізовано педагогічні погляди видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського, які є вагомими та актуальними для сучасного полікультурного виховання дітей та молоді. Зауважено, що імплементація полікультурних ідей видатного педагога у практику роботи вітчизняних закладів освіти є першочерговим завданням сьогодення.