Перегляд за Автор "Serdiuk Anna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку організаційної культури закладу вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Сердюк Анна Олександрівна; Serdiuk Anna Oleksandrivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii SerhiiovychВ магістерській роботі уточнено поняття та обґрунтовано сутність організаційної культури закладу вищої освіти стосовно нашого дослідження, на основі конкретизації понятійного поля цього феномену, що дозволяє розглядати його взаємозв'язок та взаємообумовленість із поняттями «культура», «соціальна організація», «організація» , «освіта», «середовище», «простір», «взаємодія», «відносини»; виявлено сукупність теоретичних підходів до вивчення організаційної культури закладу вищої освіти на основі міждисциплінарного аналізу наукових джерел, що розкриває відмінності у її структурно-смисловому наповненні, типології, динаміці, функціях, факторах її розвитку, механізмах функціонування, засобах діагностики; визначено та обґрунтовано методологічні підстави побудови концепції розвитку організаційної культури закладу вищої освіти (системний, синергетичний, діяльнісний, суб’єктний, культурологічний, антропологічний, аксіологічний та процесуальний підходи), що дозволяють розглядати організаційну культуру закладу вищої освіти як цілісну відкриту систему; розроблено концепцію розвитку організаційної культури закладу вищої освіти, що має структурно-змістовну побудову, орієнтована на стимулювання процесів саморефлексії, саморозвитку та самовдосконалення суб'єктів, що дозволяє структурувати їхню взаємодію на основі гуманістичних культурозалежних відносин; обґрунтовано сукупність психолого-педагогічних умов (соціально-педагогічних, суб'єктно-особистісних, організаційно-педагогічних), що сприяють ефективному розвитку організаційної культури закладу вищої освіти.Документ Формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкових класів засобами етнопедагогіки(2021) Сердюк Анна Олександрівна; Serdiuk Anna Oleksandrivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaВ магістерській роботі розглядається вплив етнопедагогіки на формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкових класів. На основі теоретичного аналізу ціннісних підходів до проблеми взаємодії людини і природи та ціннісного ставлення до природи в учнів початкових класів у психолого-педагогічній теорії уточнено сутність поняття «ціннісне ставлення до природи». Висвітлюється теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності засобів етнопедагогіки у формуванні ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Експериментально апробовано та доведено ефективність запропонованої методики формування ціннісного ставлення до природи учнів початкової школи засобами етнопедагогіки.