Перегляд за Автор "Predyk Alina"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нові інформаційні технології в сучасному навчальному процесі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Предик Аліна; Predyk Alina; Марусик Л. В.; Marusyk L. V.У статті розкрито сутність мультимеді'і, мультимедійних технологій, їх значення; подано фактори, від яких залежить реалізація мультимедійного засобу навчання та ефективність їх використання у навчально-виховному процесі; функціональні призначення мультимедійних засобів навчання у різних ситуаціях.Документ Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Шевчук Кристина; Shevchuk Krystyna; Бигар Ганна Павлівна ; Byhar Hanna Pavlivna ; Предик Аліна; Predyk AlinaСтаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної парадигми – підготовці майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. Актуальність даної проблеми в науковому обігу зумовлено введенням нових освітніх стандартів, які визначають пріоритетні завдання, що передбачають модернізацію змісту і методів підготовки майбутнього вчителя шляхом повної реалізації його потенційних можливостей. Акцентовано увагу на створенні й функціонуванні в структурі початкової освіти особливої системи знань про культурно-історичні особливості рідного краю, що вимагає від випускника педагогічного закладу вищої освіти готовності до їх реалізації у практичній діяльності. Розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи через специфіку викладання курсу «Природничо-краєзнавча робота в початковій школі». Зроблено висновок про наявність спеціального методичного інструментарію формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи.Документ Педагогічний потенціал українських народних паремій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Шевчук Кристина; Shevchuk KrystynaСтаттю присвячено освітньо-виховним можливостям українських народних паремій. На основі аналізу наукових джерел узагальнено сутність дефініцій «паремія», «пареміографія», «пареміологія», розглянуто жанрову специфіку прислів’їв та приказок, розкрито особливості реалізації українських народних паремій в освітньому процесі сучасної початкової школи. Автори наголошують на тому, що паремії є не тільки інструментом активізації розумової діяльності учнів молодшого шкільного віку, розвитку їх комунікативних навичок та оптимізації навчального процесу, а й дієвим засобом національного виховання підростаючого покоління. Як скарбниця духовності українського народу вони поглиблюють українознавчий світогляд, прищеплюють кращі якості характеру, сприяють патріотичному, моральному, естетичному, трудовому, екологічному виховання.Документ Проблема оцінювання навчальних досягнень першокласників у педагогічній теорії та практиці(2015) Предик Аліна; Predyk AlinaУ статті здійснено ґрунтовний аналіз проблеми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у педагогічній теорії та практиці й проаналізовано особливості оцінювання знань, умінь і навичок першокласників у сучасній початковій школі. Основний акцент робиться на виявленні психолого-педагогічних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, а саме з’ясовано нетрадиційні прийоми оцінювання, які доцільно використовувати вчителям у роботі з учнями першого класу, що вимагає від педагога добору різноманітних форм, засобів і методів оцінки навчальної діяльності молодших школярів.Документ Формування об’єктивного підходу до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів(2013) Предик Аліна; Predyk AlinaУ статті проаналізовано еволюцію об’єктивності як головного принципу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Визначено умови об’єктивності й обґрунтованості оцінки, доведено необхідність індивідуалізації контролю і оцінки. Обґрунтовано, що об’єктивна оцінка сприяє формуванню самоконтролю і самооцінки учнів, розширює й поглиблює їх знання, озброює їх культурою розумової праці, виховує віру в себе та формує здорові стосунки в колективі.Документ Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Романюк Світлана; Romaniuk SvitlanaСтаття присвячена дослідженню проблеми формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу освіти в умовах освітніх реформ. На основі аналізу основних теоретичних підходів до змісту поняття «психологічний клімат» узагальнено сутнісну характеристику поняття психологічний клімат педагогічного колективу; розглянуто структуру та чинники сприятливого психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу загальної середньої освіти; окреслено шляхи підвищення процесу формування сприятливого психологічного клімату педагогічного колективу в умовах освітніх нововведень.