Перегляд за Автор "Ivanova Viktoriia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні підходи в підготовці вчителя дошкільної освіти у Великій Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Іванова Вікторія; Ivanova ViktoriiaДосвід системи освіти Великої Британії щодо використання в процесі підготовки вчителя дошкільної освіти пріоритетів у навчанні і вихованні дошкільників цікавий для вивчення з метою його використання для вдосконалення системи дошкільної освіти в Україні. Мета статті полягає в розгляді методологічних підходів у підготовці вчителя дошкільної освіти у Великій Британії. Практичне значення дослідження базується на результатах дослідження, які полягають у тому, що схарактеризовані методологічні підходи сприяють удосконалення професійної підготовки фахівців дошкільної освіти системи неперервної освіти, спонукають до самовдосконаленню вчителя-дошкільника до професійного зростання. Подальші наукові розвідки вбачаємо в розкритті особливостей системи дошкільної освіти у Великій Британії та вивченні досвіду підготовки фахівців із предшкільної освіти.Документ Організація навчального процесу професійної підготовки фахівців дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Іванова Вікторія; Ivanova ViktoriiaПроаналізовано форми й методи побудови навчального процесу для творчого застосування досвіду британських колег до системи вищої освіти України з урахуванням національних особливостей. Виокремлено основні риси рефлексивного середовища у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, що сприяє забезпеченню якісної професійної підготовки фахівців дошкільної освіти. У процесі проведеного дослідження виявлено, що система підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії має свої особливості, що розглянуто в статті.Документ Форми і методи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії і Північної Ірландії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Іванова Вікторія; Ivanova ViktoriiaСистема підготовки фахівця дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії і Північній Ірландії набула статусу однієї з найкращих у світі, що дозволяє їй бути конкурентоспроможною на ринку освіти. У статті виокремлено найновіші чисельні форми й методи навчання, зокрема, електронне дистанційне навчання, інтерактивне навчання, побудову навчання на дослідницькій діяльності, урахування активної участі студентів у навчальному процесі. Схарактеризовано форми і методи підготовки фахівців дошкільної освіти в університетах Сполученого Королівства Великої Британії і Північної Ірландії. Обґрунтовано необхідність ретельного вивчення продуктивних ідей підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти і впровадження їх у навчальний процес ЗВО України. Визначено такі риси діяльності вихователя-дослідника: уміння міркувати в дослідній роботі над власними діями, критично ставитися до зв’язку політики з освітою, що має бути вже в процесі планування дослідницької діяльності. Визначено дослідницьку діяльність фахівця як систематичний пошук нового знання.