Перегляд за Автор "Drankovskyi Oleksandr Eduardovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційні засади робота асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дранковський Олександр Едуардович; Drankovskyi Oleksandr Eduardovych; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Julia AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є освітній процес в класі з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження - організаційні засади роботи асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням. Мета дослідження -дослідити та розкрити організаційні засади роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методичні засади організації роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи в роботі асистента вчителя. У другому розділі обґрунтовано й розкрито специфіку участі асистента вчителя класу у роботі консиліуму в закладі освіти, діяльності асистента вчителя у роботі з батьками учнів класу, ролі асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, участі асистента вчителя в освітньому процесі на прикладі уроків математики. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі в V Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та молодих учених, яка пройшла 19-20 травня 2021 року. Основні результати дослідження висвітлено у публікації: «Соціальна та академічна інклюзія у європейській та вітчизняній вищій освіті» у збірнику наукових праць «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ІМІДЖ, МОБІЛЬНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ». Загальний обсяг роботи – 88 сторінок, з них – 74 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 93 джерела.Документ Соціальна адаптація,соціалізація та соціалізованость учнів з особливими освітніми потребами до освітнього середовища закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дранковський Олександр Едуардович; Drankovskyi Oleksandr EduardovychУ статті висвітлена ідея рівного доступу всіх дітей до середньої освіти. Інклюзивна освіта – це процес навчання дітей з особливими освітніми проблемами. Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами.