Перегляд за Автор "Dmitriieva Oksana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив культури мовлення корекційного педагога на ефективність комунікативної взаємодії з дітьми з ООП(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Присяжна Ліза; Prysiazhna Liza; Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaСтаття присвячена впливу культури мовлення корекційного педагога на ефективність комунікативної взаємодії з дітьми з ООП. Здійснено аналіз теоретичних відомостей щодо впливу культури мовлення корекційного педагога на його професійну діяльність. Проведено та проаналізовано дослідження, присвячені темі даної публікації.Документ Вплив соціального середовища на формування особистості дітей з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Тимків Світлана; Tymkiv Svitlana; Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaЗапропонована стаття розглядає процес соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями в різних соціальних контекстах. У статті наголошується на важливості освіти, індивідуалізованої підтримки, ролі сім’ї тат соціокультурного середовища у формуванні позитивної соціальної самоідентифікації та інтеграції дітей у суспільство; розглянуто важливість трозуміння з боку вчителів та батьків, а також розвитку інклюзивних освітніх програм для створення сприятливого середовища для соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями. У публікації наголошується на важливості позитивного ставлення до різноманітності та навчання суспільства приймати різні особливості як природну різноманітність.Документ Окремі аспекти розвитку особистості молодших школярів з порушеннями слуху(2020) Дмітрієва Оксана Іванівна ; Dmitriieva Oksana IvanivnaУ статті представлено аналіз результатів дослідження окремих аспектів розвитку особистості молодших школярів із порушеннями слуху в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху. З’ясовано особливості процесу формування самооцінки молодших школярів з порушеннями слуху; представлено результати вивчення педагогічної документації, опитування педагогів, анкетування батьків, спостережень за учнями. Визначено вплив особливостей комунікації учнів із порушеннями слуху та взаємодії з педагогами і батьками на розвиток особистості школярів.Документ Особливості соціалізації студентської молоді в умовах воєнного стану(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Касіян Неля; Kasiian Nelia; Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaУ статті розглянуто особливості соціалізації студентської молоді в період воєнного стану. Акцентовано увагу на вплив воєнного стану на соціальну адаптацію та міжособистісні стосунки здобувачів вищої освіти. Розглядаються фактори стресу, тривожності та відчуття відчуженості, а також їх вплив на навчальний процес та загальне благополуччя здобувачів вищої освіти. Дослідження базується на аналізі наукової літератури та емпіричних даних отриманих в результаті дослідження соціалізації студентської молоді в умовах воєнного стану. Представлено результати проведеного нами опитування, яке допомогло визначити особливості соціалізації студентської молоді в умовах воєнного стану.Документ Розвиток математичних уявлень дошкільників з інтелектуальними порушеннями за допомогою мультисенсорних методик(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Данілова Лариса; Danilova Larysa; Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaВ статті обґрунтовується важливість використання мультисенсорних методик для розвитку математичних уявлень дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Висвітлюється суть, особливості кожної з трьох методик та їх практичне застосування. На прикладі досвіду використання мультисенсорних методик проаналізовані їхня ефективність та позитивний вплив на процес навчання. Підкреслюється важливість мультисенсорного підходу в навчанні математики дітей з інтелектуальними порушеннями. Акцентується увага на необхідності подальших досліджень у цьому напрямку.Документ Труднощі командної взаємодії під час психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми поребами в умовах інклюзивного навчання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Олійник Оксана; Oliinyk Oksana; Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaУ статті висвітлено тему труднощів командної взаємодії під час психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Автори проаналізували роль командної взаємодії реалізаторів індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, а також визначили шляхи ефективної співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності інклюзивного навчання. Висвітлено, що для ефективності командної взаємодії, необхідна тісна співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу, яка є суттєвим чинником у структурі професійного співробітництва під час супроводу дитини з особливим освітніми потребами в інклюзивному просторі.Документ Формування практичних умінь взаємодії здобувачів вищої освіти з людьми з інвалідністю у процесі вивчення дисципліни «Тренінг комунікативних навичок корекційного педагога»(2024) Дмітрієва Оксана Іванівна; Dmitriieva Oksana IvanivnaУ статті розглянуто поняття «спілкування», обґрунтовано важливість формування у здобувачів вищої освіти спеціаль-ності «016 Спеціальна освіта» практичних навичок та умінь співпрацювати з дітьми та дорослими людьми з інвалідністю: встановлювати контакт, підтримувати його, ефективно спілкуватися, налагоджувати ефективну взаємодію. Ці важливі для професійної діяльності корекційного педагога знання, уміння та навички формуються у здобувачів вищої освіти у процесі вивчення навчальної дисципліни «Тренінг комунікативних навичок корекційного педагога». Особливої вагомості набуває сфор-мованість навички спілкування у взаємодії з дітьми та з дорослими людьми з інвалідністю. Зазначено, що здобувачі вищої освіти мають можливість не лише опанувати теоретичні знання, але й відпрацювати їх у практичній взаємодії у процесі тренінгової роботи, що вимагає ґрунтовних знань стосовно особливостей організації такої взаємодії відповідно до категорії порушення співрозмовника та, відповідно, специфіки сприйняття, розуміння, відтворення інформації, особливостей поведінки. Наголошується на важливості врахування категорії психофізичного порушення, засобів комунікації, доступних для різних категорій людей з порушеннями психофізичного розвитку, просторовому розташуванні співрозмовників під час комунікації, врахуванні емоційного стану та специфічних індивідуальних можливостей кожної людини, особливостях пізнавального роз-витку, поведінкових особливостях та труднощах, які можуть виникнути при взаємодії з людьми з інвалідністю, що є повно-правними членами суспільства, у якому має бути забезпечена реалізація усіх їхніх свобод і прав, у тому числі, права на те, щоб бути почутими, щоб з ними могли взаємодіяти та знаходити вирішення певних запитів та проблем, які виникають у кожної людини у процесі життя.