Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Havrylo Olena Illivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у Великій Британії та Україні: порівняльний аналіз(Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Technicznej w Katowicach, 2019) Павлущенко Наталія Миколаївна; Шаповалова Ольга Віталіївна; Харькова Євдокія Дмитрівна; Гаврило Олена Іллівна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Shapovalova Olha Vitaliivna; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії зроблено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх закладів Великої Британії і України.Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів для здоров’язбережувального виховання учнів(2019) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії акцентується увага на системному підході до професійної підготовки вчителів початкових класів, зокрема до здоров'язбережувального виховання.Документ Професійна підготовка студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до екологічного виховання дітей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі монографії розкрита проблематика ефективності підготовки студентів - майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до здійснення екологічного виховання дітей дошкільного віку. Порівняння студентів різних педагогічних спеціальностей за екологічно-когнітивним компонентом показав досить низький рівень екологічних знань майбутніх вихователів. Тому в процесі професійної підготовки студентів необхідно використовувати більше нетрадиційних форм та методів, які сформують у них, окрім педагогічної майстерності, пізнавальний інтерес до природничих знань та усвідомлення цінності природи до довкілля.Документ Психологічні і педагогічні основи дослідницької діяльності дітей дошкільного віку(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі розглянуто дослідницьку діяльність дітей дошкільного віку як психологічну і педагогічну проблему. Дану діяльність можна трактувати як складову особистості дитини, як процес отримання знань про довкілля та спеціально організовану взаємодію педагога і вихованця.Документ Підготовка дошкільників до вивчення природознавства у школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі наведено умови та методи ознайомлення дітей дошкільного віку з природним довкіллям у закладах дошкільної освіти. Дотримання відповідних умов дозволить сформувати природничу компетенцію дошкільників, підготувати їх до вивчення природознавства у школі не лише у значенні накопичення знань про природу, але й засвоїти навички дослідження навколишнього світу, розвивати допитливість та цілий ряд пізнавальних процесів.Документ Формування емоційно-ціннісного компонента екологічної культури дошкільників методами естетичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ розділі розглянуто питання поєднання екологічного і естетичного виховання дітей дошкільного віку з метою формування ціннісного компонента екологічної культури дитини. Враховуючи переважання емоційної складової у сприйманні довкілля дитиною дошкільного віку, освітній процес повинен бути спрямований на створення позитивного образу об'єктів і явищ. Різні методи естетичного виховання найкраще сприяють цьому.Документ Інтерактивні методи і прийоми у формуванні природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти(2019) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ розділі монографії розглядається проблема формування природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку. Найбільш ефективно цей процес здійснюється за умови використання інтерактивних методів і прийомів. У розділі наводяться приклади та характеристика деяких з них; доведено високу результативність впровадження цих методів у практику дошкільної освіти.