Чернякова Жанна ЮріївнаCherniakova Zhanna Yuriivna2025-06-172025-06-172025Чернякова, Ж. Ю. Загальна педагогіка [Текст] : методичні рекомендації : спеціальність: 016 Спеціальна освіта (логопедія), (корекційна психопедагогіка) / Ж. Ю. Чернякова. – Суми : Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025. – 121 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17128Методичні рекомендації з дисципліни «Загальна педагогіка» складені відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Методичні рекомендації мають чітко структуровану, логічно впорядковану побудову, що відповідає сучасним підходам до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Зміст рекомендацій послідовно визначає мету та завдання навчального курсу, формулює очікувані результати навчання відповідно до компетентнісного підходу та детально розкриває тематичний зміст навчальних модулів. Кожна тема супроводжується переліком ключових понять, орієнтовними питаннями для контролю, завданнями для самостійної роботи та тестами для контролю та самоконтролю. Методичні рекомендації спрямовані на покращення навичок навчальної роботи студентів та пошуку інформації, навичок опрацювання різноманітних науково-педагогічних джерел; критичного аналізу та використання їх як у процесі підготовки до семінарських занять, так і в педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовані студентам другого курсу освітнього рівня «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам та викладачам педагогічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах.Methodical recommendations for the discipline «General pedagogy» are compiled in accordance with the requirements of the credit-transfer system. The methodical recommendations have a clearly structured, logically ordered construction, which corresponds to modern approaches to the organization of the educational process in higher education institutions. The content of the recommendations consistently defines the goal and objectives of the training course, formulates the expected learning outcomes in accordance with the competency-based approach and discloses in detail the thematic content of the educational modules. Each topic is accompanied by a list of key concepts, indicative questions for control, tasks for independent work, and tests for control and self-control. Methodical recommendations are aimed at improving students’ academic work skills and information search, skills to process various scientific and pedagogical sources; critically analyze and use them both in the process of preparing for seminar classes and in pedagogical activities. Methodical recommendations are addressed to second-year students of the «Bachelor» educational level, as well as to master’s students, postgraduate students, and educators of pedagogical specialties at institutions of higher pedagogical education.ukпедагогікарозвитокнавчаннявихованнясоціалізаціязміст освітиметодизасоби навчанняуроктехнології навчаннязагальні методи виховної роботисім'япроектіндивідуальний освітній проектpedagogydevelopmentlearningupbringingsocializationcontent of educationmethodsmeans of teachinga lessontechnologies of teachinggeneral methods of upbringing worka familya projectan individual educational projectЗагальна педагогікаGeneral PedagogyGuidelines