Власенко КатеринаVlasenko KaterynaЧумак Олена ОлександрівнаChumak Olena Oleksandrivna2017-03-132017-03-132013Власенко, К. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час практичних занять з теорії ймовірностей та випадкових процесів у ході навчання майбутніх інженерів [Текст] / К. В. Власенко, О. О. Чумак // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – № 1. – С. 137–143.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1302Розглядаються можливості інтенсифікації процесу навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів через застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Наводяться приклади професійно орієнтованих завдань, розв’язання яких супроводжується використанням різноманітних педагогічних програмних засобів, систем комп’ютерної алгебри та евристико дидактичних конструкцій. Застосування математичних пакетів для створення різних форм інформаційної підтримки навчання майбутніх інженерів теорії ймовірностей та випадкових процесів лежить у руслі конструктивного підходу – підходу, що сприяє інтенсифікацій процесу навчання через використання комп’ютерних програмних засобів з метою послідовного «навчання» комп’ютера та його використання в інженерних дослідженнях.Possibilities of intensification future engineers training process, the theory of probability and stochastic processes by implementing information and communication technologies (ІСТ) are considered. Examples of the professionally oriented tasks, the solution of which is accompanied by various pedagogical programme facilities application, computer algebra systems, heuristic and didactic constructions are given. Application of mathematical packages with the purpose of creation different forms of future engineers information training support of the theory of probability and stochastic processes lies in the essence of the constructive approach, – an approach that stands for training process intensification by applying computer programme software with the purpose of gradual computer "training" and its application in engineering studies.ukінтенсифікація процесу навчаннявикористання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)професійно орієнтовані завданняматематичне моделюваннямайбутні інженеритеорія ймовірностей та випадкові процесиtraining process intensificationinformation and communication technologies (ICT) implementationprofessionally oriented tasksmathematical modelingfuture engineersprobability theory and stochastic processesЗастосування інформаційно-комунікаційних технологій під час практичних занять з теорії ймовірностей та випадкових процесів у ході навчання майбутніх інженерівApplication of Information and Communication Technologies in the Theory of Probability and Stochastic Processes Practical Classes in the Process of Training Future EngineersArticle