Шаран Олександра ВасилівнаSharan Oleksandra VasylivnaШаран Володимир Лук'яновичSharan Volodymyr Lukianovych2018-06-122018-06-122017Шаран, О. В. Використання електронно-освітніх ресурсів у процесі навчання елементів математики дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку [Текст] / О. В. Шаран, В. Л. Шаран // Актуальні питання природничо-математичної освіти : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон [та ін.], голова редкол. О. С. Чашечникова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 1 (9). – С. 58–63.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4979У статті розглядаються доцільність, важливість та можливості використання електронних освітніх ресурсів у процесі ефективного навчання математики у дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Сформульовано комплекс умов проектування й використання електронного освітнього ресурсу в процесі ефективного навчання основ математики в дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Визначено види електронних освітніх ресурсів за рівнем зовнішнього впливу. Наведено приклади програмних засобів для застосування на заняттях (уроках) з математики, які можна використовувати для узагальнення та систематизації знань дітей. Особливу увагу звернено на види вправ, створені у програмі Smart Notebook, які доцільно застосовувати у практиці навчання елементів математики за допомогою інтерактивної дошки. Надано методичні рекомендації вчителям (вихователям) з практичного використання електронного ресурсу на уроці (занятті). Виділено основні позитивні функції електронно-освітніх ресурсів у процесі навчання основ математики дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Зроблено висновки та окреслено питання подальших наукових досліджень.In the article there is considered the expediency, the importance and the possibilities of using the electronic educational resources in the effective teaching of mathematics in preschool and elementary school. It is defined the set of conditions of planning and usage of the electronic educational resources in the effective teaching of mathematics the senior preschool and primary school children. The types of electronic educational resources in terms of external influence are defined. The examples of the software to use in the lessons of mathematics that can be used to summarize and systematize the knowledge of children are suggested. The particular attention is paid to the types of exercises created in Smart Notebook, which should be used in teaching mathematic elements with the help of the interactive board. Recommendations for teachers (educators) on the practical use of the electronic resources in classroom (lessons) are provided. There are defined the main positive functions that the electronic educational resources can perform in the process of teaching the basics of mathematics preschool and primary school children. The conclusions and the outline issues for further research are made.ukелектронний освітній ресурсдошкільний навчальний закладпочаткова школаелементи математикиосвітній процесдіти старшого дошкільного вікумолодші школяріelectronic educational resourcespre-schoolprimary schoolelements of mathematicseducational processprescool childrenprimary school studentsВикористання електронно-освітніх ресурсів у процесі навчання елементів математики дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного вікуThe Using оf the Electronic Educational Resources іn the Process оf Teaching Elements оf Mathematics Preschool аnd Primary School ChildrenArticle