Тішкова Вікторія ВалентинівнаTishkova Viktoriia Valentynivna2021-07-152021-07-152021Тішкова, В. В. Корекційні можливості застосування комп’ютерних технологій для учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / В. В. Тішкова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 324–329.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11098У статті розкрито корекційні можливості застосування комп’ютерних технологій на уроках математики для учнів з інтелектуальними порушеннями. Констатується, що зазначені можливості полягають в активізації пізнавальної діяльності, індивідуалізації процесу навчання, контролі знань, їх систематизації, сприянні активному включенню у творчий процес, розвитку уяви та фантазії, збагаченні своїми знаннями. Застосування спеціально розроблених і адаптованих програм та ігор є засобом розвитку особистісної сфери дітей, мотиваційного компоненту навчання.The article reveals the corrective possibilities of using computer technology in mathematics lessons for pupils with intellectual disabilities. It is stated that these opportunities are to intensify cognitive activity, individualization of the learning process, control of knowledge, their systematization, promoting active involvement in the creative process, the development of imagination and fantasy, enrichment with their knowledge. The use of specially designed and adapted programs and games is a means of developing the personal sphere of children, the motivational component of learning.ukкомп’ютерні технологіїучні з інтелектуальними порушеннямикорекційні можливостіуроки математикиcomputer technologypupils with intellectual disabilitiescorrectional skillsmath lessonsКорекційні можливості застосування комп’ютерних технологій для учнів з інтелектуальними порушеннямиCorrective Opportunities for the Use of Computer Technology for Pupils with Intellectual DisabilitiesArticle