Моцак Світлана ІванівнаMotsak Svitlana Ivanivna2023-01-102023-01-102019Моцак С. Вивчення історичних постатей на уроках Всесвітньої історії в старшій школі [Текст] / С. Моцак // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 89–93.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12763У статті досліджено та визначено методичні аспекти розкриття ролі особи в шкільних курсах всесвітньої історії в старшій школі. Методичні засади процесу висвітлення історичних постатей охоплюють вимоги до відбору й конструювання змісту відповідних сюжетів навчального історичного матеріалу й підходи до відбору та застосування в процесі навчання цих сюжетів певних засобів і методів навчання.The article examines and identifies the methodological aspects of the disclosure of the role of the individual in the school courses of world history in high school. The methodological foundations of the process of covering historical figures cover the requirements for the selection and design of the content of relevant subjects of educational historical material and approaches to the selection and application of certain tools and teaching methods in the process of teaching these subjects.uk«висвітлення історичних постатей у шкільних курсах історії»«історична особа»«історична постать»“coverage of historical figures in school history courses”“historical person”Вивчення історичних постатей на уроках Всесвітньої історії в старшій школіStudying Historical Personalities іn World History Lessons іn High SchoolArticle