Бутенко Віта ГригорівнаButenko Vita HryhorivnaОстапенко Світлана ВолодимирівнаOstapenko Svitlana Volodymyrivna2021-02-192021-02-192020Остапенко, С. В. Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREАM-освіти [Текст] : магістер. робота / С. В. Остапенко ; науковий керівник В. Г. Бутенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 78 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10125Дослідження присвячено проблемі підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти. Схарактеризовано поняттєвий апарат дослідження проблеми підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти. Уточнено категорії «підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчальної діяльності», «готовність до навчання в школі», «SТRЕАМ-освіта». Подано характеристику основоположень, принципів, методів і засобів навчання та особливостей застосування STREAM-освіти в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти. Теоретично обґрунтовано модель підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти, складовими якої були визначені основні компоненти готовності та методи, які сформовано на основі компетентностей, принципів, завдань і засобів навчання STREAM-освіти. Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.The study focuses on preparing older pre-school children for school through STREAM education. The conceptual apparatus for studying the problem of preparation older pre-school children for schooling is described by means of STREAM-education. The categories «preparation older pre-school children for educational activities», «readiness for education in school», «STREAM-education» have been identified. It describes the theoretical bases, principles, methods, teaching tools and features of the application of STREAM-education in the educational process of a modern pre-school institution. The model of preparing older pre-school children for school by means of STREAM-education, which consists of the main components of readiness and methods developed on the basis of the competences, principles, objectives and tools of STREAM-education, has been theoretically justified. The effectiveness of the introduction of this model into the educational process of pre-school institutions has been tested.ukпідготовка до школиSTEM-освітаSTEAM-освітаSТRЕАМ-освітадіти старшого дошкільного вікузасобиpreparation for schoolSTEM-educationSTEAM-educationSTREAM-educationolder pre-school childrenmeansПідготовка дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREАM-освітиPreparation Older Pre-School Children for School by Means of STREAM-EducationMasters