Громова Наталія ВасилівнаHromova Nataliia Vasylivna2021-10-132021-10-132019Громова, Н. В. Педагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Н. В. Громова // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 16–17 травня 2019 року) / за ред. О. М. Семеног. – Суми : Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – С. 172– 177.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11417У статті проаналізовано значення рефлексивного компонента в професійній підготовці студентів-філологів. Описано напрямки та подано практичні рекомендації щодо формування педагогічної рефлексії майбутнього вчителя-словесника як перед плануванням окремого етапу уроку, так і після його проведення.The article analyzes the value of the reflexive component in the professional training of students-philologists. The directions and practical recommendations for the formation of the pedagogical reflection of the future language teacher are described, both before and after the planning of a particular stage of the lesson.ukрефлексіяпедагогічна рефлексіяаналіз урокусамоаналіз урокусамореалізація особистостіreflectionpedagogical reflectionanalysis of the lessonself-analysis of the lessonself-actualization of the individualПедагогічна рефлексія як показник самореалізації майбутнього вчителя-словесникаPedagogical Reflection as an Exponent of Self-Realization of the Future Teacher-PhilologistArticle