Бондаренко T. Є.Bondarenko T. Ye.2018-01-232018-01-232012Бондаренко, Т. Є. Застосування методу конкретних ситуацій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх учителів біології [Текст] / Т. Є. Бондаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 177–187.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3716У статті розглядаються проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі квазіпрофесійної діяльності. Висвітлюється методика застосування методу конкретних ситуацій під час занять з методики викладання біології у вищому педагогічному навчальному закладі. Розкривається їх роль у підвищенні якості професійної підготовки, розвитку інноваційно- орієнтованого мислення в майбутніх учителів біології.In the article the problems of future biology teachers' professional competence forming in the process of quasi-professional activity are examined. The concrete situations method's application during studies on the methods of teaching of biology in higher pedagogical educational establishments is analysed. Their role in upgrading professional training and development of the innovative-oriented thinking of biology teachers are opened up.ukпрофесійна компетентністьпрофесійна підготовкаквазіпрофесійна діяльністьметод конкретних ситуаційprofessional competenceprofessional trainingquasi-professional activityconcrete situations methodЗастосування методу конкретних ситуацій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх учителів біологіїThe Application of Concrete Situations Method in Quasi-Professional Activity OF Future Biology TeachersArticle