Мовчан С. М.Movchan S. M.2021-04-082021-04-082015Мовчан, С. М. Розвиток пізнавальної активності учнів у процесі виконання навчальних проектів з математики [Текст] / С. М. Мовчан // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 63–65.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10515У статті розглянуто проблеми пошуку шляхів розвитку пізнавальної активності учнів основної школи. Описано можливі зв’язки між видами діяльності учнів і характером пізнавальної активності. Розкрито значення навчальних проектів під час вивчення математики.The problem of finding ways of development of informative activity of pupils of the primary school is considered in the article. The author described the possible links between the activities of the students and the nature of cognitive activity and revealed the importance of training projects in the study of mathematics.ukпізнавальна активністьнавчальні проектиcognitive activityadaptationeducational projectsРозвиток пізнавальної активності учнів у процесі виконання навчальних проектів з математикиDevelopment of Cognitive Activity of Students in the Implementation of Educational Projects in MathematicsArticle