Войтовик В. А.Voitovyk V. A.2019-02-182019-02-182014Войтовик, В. А. Діагностика сформованості мотиваційного компоненту загальнопрофесійної підготовки майбутнього вчителя математики [Текст] / В. А. Войтовик // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 139–145.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6655У статті окреслено групи навчальних мотивів, стосовно формування математичних компетентностей, розглянуто використання методик діагностики мотиваційного комплексу навчально–професійної діяльності і виявлення мотивації загально професійної підготовки майбутніх учителів математики, використовуючи методики професійної діяльності К. Замфіра (в модифікації А. Реана) і виявлення мотивації навчання (В. Каташева).This paper outlines the training group motifs on the formation of mathematical competencies considered using diagnostic techniques of motivational complex educational and professional activities and identify general motivation training future teachers of mathematics using techniques of professional activity C. Zamfir ( as modified by A. Rean ) and identify learning motivation (V. Katasheva ).ukмотивимотиваціямотиваційний комплекснавчально-професійна мотивація студентаматематичні компетентностіmotivationmotivational complexprofessional training and motivation of the student's mathematical competenceДіагностика сформованості мотиваційного компоненту загальнопрофесійної підготовки майбутнього вчителя математикиDiagnosis Formation Motivational Component General Professional Training Future Teachers of MathematicsArticle