Наконечна Л. М.Nakonechna L. M.2019-11-292019-11-292009Наконечна, Л. М. Основні терміни понятійного апарату інформатизації освіти [Текст] / Л. М. Наконечна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 32–41.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8131У статті визначено основні поняття, що з’явилися внаслідок інформатизації освіти, проаналізований зв’язок між термінами інформаційна технологія, нові інформаційні технології, інформаційно-комунікативні технології, інформаційні освітні технології, нові інформаційні технології навчання.In the present paper, the basic concepts which have appeared due to informatization of education are determined and the connection between the terms of informational technologies, new informational technologies, informational-communicational technologies, informational educational technologies and new informational technologies of education is analyzed.ukінформаційна технологіяінформаційно-комунікативна технологіяінформаційні освітні технологіїінформаційні технології навчанняinformational technologyinformational-communicational technologyinformational educational technologiesinformational technologies of educationОсновні терміни понятійного апарату інформатизації освітиBasic Terms of the Conceptual Apparatus of Education InformatizationArticle