Крючкова КатеринаKriuchkova Kateryna2023-01-062023-01-062019Крючкова К. Шкільна історична освіта в умовах реформування [Текст] / К. Крючкова // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 7. – С. 52–54https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12754У статті проаналізовано основні напрями та зміст реформування шкільної історичної освіти. Утвердження компетентісного підходу в шкільній історичній освіті дає можливість орієнтуватись на результат освітньої діяльності, сприяє формуванню й розвитку в учнів здатності практично діяти, застосовувати досвід успішних дій у конкретних ситуаціях.The statistics have analyzed the main areas of reform of the schoolchildren's history. Approving the competence of a child in school history and learning, could reflect on the result of research, training, development and development in research, learning, practical training, training, training, education, development, development, education, training, practical training, training, training, education, development, training, learningukшкільна освітаісторична освітавикладання історіїтехнологіїкомпетентісний підхідschool insighthistorical insightcycling historytechnologycompetence piddhШкільна історична освіта в умовах реформуванняShkіlna Historical Osvita in the Minds of ReformArticle