Пушкар Лариса ВікторівнаPushkar Larysa ViktorivnaБогоденко Ірина ОлександрівнаBohodenko Iryna Oleksandrivna2021-02-192021-02-192020Богоденко, І. О. Використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку [Текст] : магістер. робота / І. О. Богоденко ; науковий керівник Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 92 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10114У кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання ритміки Е.Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. Висвітлено питання музично-естетичного виховання в теорії педагогіки і психології, виявлено завдання та психолого-педагогічні особливості музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку; охарактеризовано вплив ритміки Е. Жак-Далькроза на музично-естетичне вихованні дітей середнього дошкільного віку; здійснено констатувальну діагностику музично-естетичної вихованості дітей середнього дошкільного віку; теоретично обґрунтувано методичний супровід використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку.The problem of using the rhythm of E. Zhak –Dal’kroz in the musical and aesthetic education of middle school children is investigated in the qualification work. The issues of music and aesthetic education in the theory of pedagogy and psychology are covered, the tasks and psychological and pedagogical features of music and aesthetic education of middle school children are revealed; the influence of the rhythm of E. Zhak –Dal’kroz on the musical and aesthetic education of middle school children is characterized; the ascertaining diagnostics of musical and aesthetic upbringing of middle preschool children was carried out; the methodical support of the use of E. Zhak –Dal’kroz rhythmics in the musical and aesthetic education of middle school children is theoretically substantiated.ukмузично-естетичне вихованняритміка Е. Жак-Далькрозаметодичний супровіддіти середнього дошкільного вікуmusical and aesthetic educationrhythmics of E. Jaques-Dalcrozemethodical supportchildren of middle preschool ageВикористання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного вікуThe Use of the Rhythm of E. Jaques-Dalcroze in the Musical and Aesthetic Education of Middle School ChildrenMasters