Ніколаї Галина ЮріївнаNikolai Halyna Yuriivna2018-12-272018-12-272010Ніколаї, Г. Ю. Аксіологічні орієнтири мистецької педагогіки в Україні та Польщі: порівняльний аналіз [Текст] / Г. Ю. Ніколаї // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 90–99.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6338У статті висвітлено процес становлення аксіологічного підходу до розв'язання проблем естетичного виховання у філософсько-педагогічній думці минулих століть; досліджено аксіологічні орієнтири сучасної мистецької педагогіки в Україні та Польщі.Genesis and development of value approach to the problem of aesthetic education in the philosophical pedagogical thought of the past centuries are revealed in the article, value guidelines of the contemporary Arts Pedagogy in Ukraine and Poland are studied.ukмистецька педагогікааксіологічний підхідестетичне вихованняфілософія мистецької освітиArts Pedagogyvalue approachaesthetic educationphilosophy of artistic educationАксіологічні орієнтири мистецької педагогіки в Україні та Польщі: порівняльний аналізValue Guidelines of Arts Pedagogy in Ukraine and Poland: Comparative AnalysisArticle