Шевченко С. М.Shevchenko S. M.2018-12-042018-12-042016Шевченко, С. М. Реалізація принципу наступності у процесі навчання математики майбутніх фахівців інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / С. М. Шевченко, В. В. Онищенко, В. В. Жебка // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 4 (10). – С. 158–162.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6045У статті піднімається проблема неперервної математичної освіти, а саме: принцип наступності у вищих навчальних закладах напряму інформаційно-комунікаційних технологій. Спираючись на дослідження у психолого- педагогічній літературі, доведено, що якісна математична підготовка є важливою ланкою професійної компетентності сучасного фахівця. Проаналізовані різні підходи до визначення складових принципу наступності у математичній освіті. Запропоновано модель реалізації принципу наступності у процесі навчання математичних дисциплін та шляхи її впровадження у Державному університеті телекомунікацій.The article raises the problem of continuous mathematical education, namely, the principle of continuity in higher educational establishments in the field of information and communication technologies. Based on research in psychological and pedagogical literature, it is proved that mathematical background of a good quality is an important part of professional competence of the modern professional. We analyzed different approaches to the definition of the components of the principle of continuity in mathematics education. A model for the implementation of the principle of continuity in the learning process of mathematical disciplines has been suggested, as well as, the ways of its implementation at the State University of Telecommunications.ukпринцип наступностіматематичні дисципліниматематична компетентністьінформаційно-комунікаційні технологіїзміст навчання математикиprinciple of continuitymathematical disciplinesmathematical competenceinformation and communication technologiescontent of teaching mathematicsРеалізація принципу наступності у процесі навчання математики майбутніх фахівців інформаційно-комунікаційних технологійThe Implementation of the Principle of Continuity in Learning Mathematics of the Future Experts of Information and Communication TechnologiesArticle