Іонова Ірина МиколаївнаIonova Iryna Mykolaivna2018-05-112018-05-112011Іонова, I. M. Дидактичний потенціал навчальної проектної діяльності школярів [Текст] / I. M. Іонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 230–239.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4786У статті визначено основи дидактичного потенціалу навчальної проектної діяльності школярів. Охарактеризовано структурні складові проектної діяльності з позиції системно-структурного підходу, а саме: суб'єкти навчальної проектної діяльності, мета, завдання, мотивація, зміст, дії (операції), контроль, оцінка, методи навчальної проектної діяльності, форми, засоби, етапи навчальної проектної діяльності.The article describes the didactic potential of pupil's project work. The autor characterizes the structural components of the project work in systemic-structural approach: the subjects of the pupil's project work, aim, tasks, motivation, content, operation, monitoring, assessment, methods of the project work, forms, tools, the phases of project work.ukпроектна діяльністьскладові проектної діяльностімета і завдання проектної діяльностіпроектна культурапроектні вмінняметод проектівформи проектної діяльностіproject workcomponents of the project workaim and tasks of the project workmethod of projectsforms of project workДидактичний потенціал навчальної проектної діяльності школярівDidactic Potential of Pupil's Project WorkArticle