Чумак Олена ОлександрівнаChumak Olena Oleksandrivna2021-04-262021-04-262015Чумак, О. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів під час навчання теорії випадкових процесів засобами комп’ютерно-орієнтованих технологій [Текст] / О. О. Чумак // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 80–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10668Обґрунтовується необхідність активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів під час навчання теорії випадкових процесів через використання засобів комп’ютерно-орієнтованих технологій. Пропонується застосування таких засобів під час лекційного та практичного заняття. Наводяться приклади залучення в процесі навчання MS Power Point, електронного навчально-методичного підручника та системи комп’ютерної алгебри CAS Mathcad.The need to activation of educational and cognitive activity of future engineers while studying the theory of random processes through the use of computer-based technology is grounded in the article. The author proposes the use of such funds during the lectures and practical classes. Examples involvement in learning MS Power Point, an electronic educationalmethodical textbook and CAS Mathcad are given.ukтеорія випадкових процесівмайбутні інженериактивізація навчальнопізнавальної діяльностікомп’ютерно-орієнтовані технологіїtheory of stochastic processesfuture engineersactivation of educational and cognitive activitycomputer-oriented technologiesАктивізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів під час навчання теорії випадкових процесів засобами комп’ютерно-орієнтованих технологійActivation of Educational and Cognitive Activity of Future Engineers While Studying the Theory of Random Processes by Means of Computer-Oriented TechnologiesArticle