Антошків М. С.Antoshkiv M. S.2019-01-082019-01-082017Антошків, М. С. З досвіду впровадження змішаного навчання алгебри і теорії чисел в НПУ імені М. П. Драгоманова [Текст] / М. С. Антошків // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 68–70.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6434У роботі описано досвід організації змішаного навчання алгебри і теорії чисел майбутніх вчителів математики. Наголошено на перспективності подальших пошуків ефективних організаційних форм змішаного навчання.An experience of Blended Learning in Algebra and Number Theory teaching is described in the paper. The prospects for further research in blended learning are emphasized.ukзмішане навчаннясамостійна робота студентівнавчання вищої алгебриblended learningstudents’ independent workstudy of algebraЗ досвіду впровадження змішаного навчання алгебри і теорії чисел в НПУ імені М. П. ДрагомановаFrom the Experience of the Implementation of Blended Learning of Algebra and Number Theory at the National Pedagogical Dragomanov UniversityArticle