Горбулько ЛюбовHorbulko LiubovДегтяренко Тетяна МиколаївнаDehtiarenko Tetiana Mykolaivna2024-07-292024-07-292024Горбулько Л. Особливості використання дидактичних ігор в процесі формування комунікативних здібностей учнів зі зниженим слухом [Текст] / Л. Горбулько, Т. Дегтяренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 225–230.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15274У статті розкрито особливості використання дидактичних ігор в процесі формування комунікативних здібностей учнів зі зниженим слухом молодшого шкільного віку. Особлива роль дидактичної гри в процесі розвитку дітей означеної нозології визначається тим, що саме вона повинна зробити зазначений процес емоційним, дієвим, полегшити перехід від гри до суттєвої розумової діяльності. Дані ігри дають можливість навчати дітей різноманітним економним та раціональним способам вирішення тих чи інших розумових і практичних завдань, сприяють покращенню процесу розвитку мовлення.The article reveals the peculiarities of using didactic games in the process of forming the communicative abilities of primary school age pupils with hearing impairment. The special role of didactic games in the development of children with this nosology is determined by the fact that it should make this process emotional, effective, and facilitate the transition from play to significant mental activity. These games make it possible to teach children various economical and rational ways of solving certain mental and practical tasks, and contribute to the improvement of the process of speech development.ukформуваннякомунікативні здібностідидактичні ігриучні зі зниженим слухоммолодший шкільний вікformationcommunicative abilitiesdidactic gamespupils with hearing impairmentprimary school ageОсобливості використання дидактичних ігор в процесі формування комунікативних здібностей учнів зі зниженим слухомFeatures of the Use of Didactic Games in the Process of Forming Communicative Abilities of Students with Hearing ImpairmentArticle