Матвєєва В. А.Matvieieva V. A.2018-05-302018-05-302011Матвеева, В. А. Становлення кордоцентричного світогляду майбутніх педагогів як один з аспектів їх повноцінного саморозвитку в умовах глобалізації освіти [Текст] / В. А. Матвеева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 229–237.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4875У статті обґрунтовано потреби у формуванні кордоцентричного світогляду студентів вищих педагогічних навчальних закладів, який є невід'ємною умовою їх професійного становлення, важливим етапом національного та морально-етичного виховання студентської молоді, одним із чинників ефективного засвоєння і творчого переосмислення майбутніми педагогами етнокультурних цінностей українськоїнації.The article is devoted to the substantiation of the need for the formation of the cordocentrical world-view of the students of high pedagogical educational establishments, which is: the imprescriptible condition of their professional maturing; the important stage of national, moral and ethical upbringing of young students; one of the factor's of the effective mastering and the creative rethinking of ethnocultural valuable of Ukrainian nation by the future teachers.ukнаціональне вихованнякордоцентризмсвітоглядглобалізаціяБолонський процесуніфікаціясуб'єкт-суб'єктний підхідсаморозвитокnational upbringingcordocentrismworld-viewglobalizationBolognese processunificationsubject-domain approachself-developmentСтановлення кордоцентричного світогляду майбутніх педагогів як один з аспектів їх повноцінного саморозвитку в умовах глобалізації освітиThe Formation of the Cordocentrical World-View of Future Teachers as One of the Aspects of Their Valuable Self-Development in the Terms of Educational GlobalizationArticle