Кудикіна Н. В.Kudykina N. V.2018-02-022018-02-022012Кудикіна, Н. В. Методологічний аспект дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи: середовищний підхід [Текст] / Н. В. Кудикіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 72–78.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3876У статті розглянуто застосування середовищного підходу у процесі дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи в методологічному контексті. Показано, що середовище навчання української мови дітей цього віку - організовані матеріальні і соціальні умови в школі, які сприяють ефективному її навчанню.The article analyzes the application of the environmental approach in the study of the Ukrainian language teaching elementary school students in the methodological context. It is shown that the Ukrainian language learning environment of children of this age - organized the material and social conditions in schools that promote effective teaching her.ukнавчання української мовиучні початкової школиметодологія наукового дослідженнясередовищний підхідtraining Ukrainian languageelementary school studentsmethodology of scientific researchenvironmental approachМетодологічний аспект дослідження проблем навчання української мови учнів початкової школи: середовищний підхідMethodological Aspects of Research Problems of Training Ukrainian Language Elementary School Students: Environmental ApproachArticle