Качуровський Михайло ОлександровичKachurovskyi Mykhailo Oleksandrovych2017-01-032017-01-032011Качуровський, М. О. Демократія і громадянське виховання [Текст] / М. О. Качуровський // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 184–189.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/752Ураховуючи досвід розвитку демократії в нашій країні, автор розмірковує про причини її недосконалості. Наголошується, що якість демократичних основ залежить не стільки від зовнішніх факторів, скільки від особистісних демократичних переконань громадян, що досить проблематично в індивідуалізованому соціумі. Вихід з кризового стану вбачається у створенні системи громадянської освіти. Безпосередньо її формуванням і розвитком мають займатися громадсько-активні школи.Taking into account the experience of democracy development in our country the author dwells upon the causes of its drawbacks. It is underlined that the quality of democratic bases depends mainly not upon the outer factors, but upon the personal democratic persuasions of citizens, that is rather problematic in individualized society. To overcome the crisis we need to create a system of civil education. Publicly-active schools must be engaged in its forming and development directly.ukдемократіяdemocracyгромадянське суспільствоcivil societyгромадянське вихованняcivil up-bringingгромадсько-зорієнтована освітаpublicly oriented educationгромадсько-активна школаpublicly-active schoolДемократія і громадянське вихованняDemocracy and Civil Up-BringingArticle