Осьмук Наталія ГригорівнаOsmuk Nataliia Hryhorivna2017-12-142017-12-142017Осьмук, Н. Г. З історії европейської педагогічної інноватики кінця XIX – початку XX ст.: «нові школи» [Текст] / Н. Г. Осьмук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей : у 2 ч. / за заг. ред. О. В. Зосименко. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – Ч. 2. – С. 205–209.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3149Статтю присвячено розгляду становлення й розвитку європейських «нових шкіл» як альтернативних навчально-виховних закладів, у яких апробовувались нововведення реформаторської педагогіки. Приділено увагу визначенню загальних характеристик щодо інноваційних особливостей шкіл «нового виховання».The article views the foundation and development of the European “new schools” as alternative institutions where new ideas of Reform Pedagogy were tested. Special focus is at defining the general characteristics of the innovative peculiarities of “new education” schools.ukреформаторська педагогіка«нові школи»альтернативні навчальні закладиінновації у організації навчання й вихованняreformed pedagogy"new schools"alternative educational institutionsinnovations in the organization of education and upbringingЗ історії европейської педагогічної інноватики кінця XIX – початку XX ст.: «нові школи»From the History of European Pedagogical Innovations of the end of the XIX th to the Beginning of the XX th Century: "New Schools"Article