Кухарева Олена СергіївнаKukhareva Olena Serhiivna2019-11-292019-11-292009Кухарева, О. С. Модульне навчання математики у старшій школі як засіб формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів [Текст] / О. С. Кухарева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 180–188.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8151У статті розкрито сутність понять – «компетентнісний підхід», «ключові компетентності», «компетенції». Описана навчальна діяльність учнів за модульною програмою, подано алгоритм вивчення модуля «Похідна та її застосування»; обґрунтовано доцільність використання модульного навчання математики у старшій школі як засобу формування самоосвітньої та предметної компетентності учнів.Concepts «the approach of competence», «key of competence», «competence» are considered. Educational activity of pupils under the modular program is described, the plan of studying of the module «the Derivative and its application» is presented, the expediency of use of modular training to the mathematician at the senior school as means of formation of competence of self-training and subject competence is underlined.ukкомпетентнісний підхіднавчаннямодульне навчаннямодульсамоосвітакомпетентністьcompetency-based approachtrainingmodular trainingself-educationmoduleМодульне навчання математики у старшій школі як засіб формування самоосвітньої та предметної компетентності учнівModular Teaching of Mathematics in High School as a Means of Forming Students' Self-Educational and Subject CompetenceArticle