Івахнюк С. В.Ivakhniuk S. V.2023-10-232023-10-232021Івахнюк С. Ігрові форми роботи як засіб формування комунікативних компетентностей молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / Л. Мороз, .К. Биваліна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 40–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14023У статті розкрито сутність поняття комунікативна компетентність. Окреслено проблему формування комунікативних компетентностей молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення, як головну умову успішної інтеграції у суспільство. Визначено умови, що сприятимуть покращенню мовленнєвого спілкування дітей даної категорії та запропоновано вводити в освітній процес ігрові вправи та завдання для формування комунікативних компетентностей молодших школярів з (ТПМ).The article reveals the essence of the concept of communicative competence. problem of formation of communicative competencies of junior schoolchildren with severe speech disorders as the main condition for successful integration into society is outlined. The conditions that will contribute to the improvement of speech communication of children of this category are determined and it is proposed to introduce in the educational process game exercises and tasks for the formation of communicative competencies of junior schoolchildren (TPM).ukкомунікативна компетентністьтяжкі порушення мовлення (ТПМ)діти молодшого шкільного вікуcommunicative competencesevere speech disorders(SSD)children of primary school ageІгрові форми роботи як засіб формування комунікативних компетентностей молодших школярів з тяжкими порушеннями мовленняGame Forms of Work as a Means of Forming Communicative Competences Of Younger Schoolchildren with Severe Speech DisordersArticle