Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-242017-04-241997Каленик, М. В. Внутреннее структурирование излагаемого содержания [Текст] / М. В. Каленик // Современные проблемы дидактики высшей школы : материалы международной конференции. – Донецк : ДонГУ, 1997. – С. 51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1736Внутрішнє структурування навчального змісту передбачає: виділення у змісті досліджуваного питання сістеми логічно завершених частин, в кожній з яких міститься опис одного або кількох взаємопов'язаних його істотних ознак; поділ інформації на дві частини - опис (формулювання) суттєвих ознак, які є предметом пізнання, засвоєння, запам'ятовування, і інформацію, яка забезпечує першу частину.Internal structuring educational content includes: selection of the content of the test questions sistemy logically completed parts, each of which describes one or more interconnected its essential characteristics; information sharing into two parts - a description (language) essential features of which are the subject of cognition, learning, memory, and the information that provides the first part.ruструктуруванняістотна ознакакомпонентструктурний елементнавчальний процеспроцес навчанняідеальні об'єктипізнавальні завданняstructuringcomponentlearning processideal objectsessential featurestructural elementlearningcognitive tasksВнутреннее структурирование излагаемого содержанияInternal Structuring of the Presented ContentConferencePapers