Медвєдь Т. М.Medvied T. M.2019-10-282019-10-282008Медвєдь, Т. М. Література та мистецтво в організації дозвілля школярів [Текст] / Т. М. Медвєдь // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 247–252.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7807У статті розкрито аспекти організації дозвілля учнів шкіл у другій половині ХІХ – початку ХХ століття. Показано значення літератури та мистецтва для дозвільної діяльності як чинника формування особистості школяра.This article touches upon the organization the schoolchildren’s leisure in the second part of the 19-th century and in the beginning of the 20-th century. This article considers the importance of literature and art in the leisure activity as the factor of formation of a schoolchildren’s personality.ukорганізація дозвілля учнівлітературамистецтвоформування особистості школяраorganization the schoolchildren’s leisureliteratureartformation of a schoolchildren’s personalityЛітература та мистецтво в організації дозвілля школярівThe Literature and the Art in the Organization of Pupils’ Free TimeArticle