Мороз Іван ОлексійовичMoroz Ivan OleksiiovychІваній Володимир СтепановичIvanii Volodymyr StepanovychТкаченко Юлія АнатоліївнаTkachenko Yuliia Anatoliivna2017-04-052017-04-052016Іваній, В. С. Система формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям [Текст] / В. С. Іваній, І. О. Мороз, Ю. А. Ткаченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна : Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технологічних спеціальностей / МОН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2016. – Вип. 22. – С. 80–83.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1565У статті обґрунтовано систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіям. Виділено методи, форми і зміст системи формування професійної компетентності майбутніх вчителів фізики як результат їх професійної готовності до освітньої діяльності в області нанотехнологій згідно з зазначеними методологічними підходами (синергетичний, компетентністний, особистісно-орієнтований) і фундаментальними ідеями (гуманізації, фундаменталізації, інтегративності, безперервності, соціального співробітництва). Розглянуто теоретико-методологічні основи запропонованої системи, розкрито педагогічні умови і принципи її побудови і реалізації. Основні складові формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики представлено через розвиток його особистісної готовності до навчальної діяльності у сфері нанофізикотехнологічних знань.In the article theoretically grounded technology of forming professional competence of future teachers of physics in higher educational establishment in the field of nanotechnology. Chosen methods, forms and content of system of formation of professional competence of future teachers of physics as the result of his personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology according to the underlying methodological approaches (synergetic, competency, personality-oriented) and fundamental ideas (humanism, fundamentalization, integrativity, continuity, social partnership). Basic pedagogical conditions and auxiliary groups of conditions as a complex of methodological measures that connect professional competence and student`s personal readiness for educational activities in the field of nanotechnology are highlighted.ukсистема формування професійної компетентностімайбутній учитель фізикиособиста готовність студентананофізикотехнологічні знанняsystem of formation of professional competencefuture teacher of physicsstudent`s personal readinessnanophysicstechnological knowledgeСистема формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у галузі навчання нанотехнологіямSystem of Formation of Professional Competence of Future Teachers of Physics of Training in the Field of NanotechnologyArticle