Сперанська-Скарга M. А.Speranska-Skarha M. A.2018-09-102018-09-102010Сперанська-Скарга, M. А. Особливості діагностування рівня сформованої професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Текст] / M. А. Сперанська-Скарга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 281–289.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5256У статті розглядаються особливості діагностування рівня сформованості професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Автор розкриває хід констатувального експерименту, що мав на меті визначення рівнів сформованості мотиваційного, когнітивного та рефлексивного компонентів іміджу.The article deals with the peculiarities of the diagnostics of the levels of formation of the professional image of future language teachers. The author reveals the essence of the stating experiment, whose objective was to define the levels of formation of the motivational, cognitive and reflexive image components.ukпрофесійно-педагогічний іміджпедагогічний експериментпедагогічне діагностуванняпрофесійна соціалізаціяпрофесійна мотиваціярефлексивна активізаціяпедагогічні умовивиховне середовищеprofessional image of a teacherpedagogic experimentpedagogic diagnosticsprofessional socializationprofessional motivationreflexive activizationpedagogic conditionseducational environmentОсобливості діагностування рівня сформованої професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностейPeculiarities of Diagnosting the Level of Formation of Future Language Teachers' Professional ImageArticle