Олейніченко В. Д.Oleinichenko V. D.Зігунов Василь МиколайовичZihunov Vasyl Mykolaiovych2023-06-082023-06-082022Олейніченко В. Стратегічні засади розвитку малого бізнесу на ринку активного відпочинку Сумської області [Текст] / В. Олейніченко, В. Зігунов // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Суми, 24–25 листопада 2022 р.) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, В. В. Божкова та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2022. – С. 93–97.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13593Відпочинок та туризм у наш час мають соціальну цінність. Розвиток туристичної діяльності на території певного регіону впливає на промисловість, сільське господарство, торгівлю, транспорт і є важливим напрямком у формуванні ВВП економіки. У поданому матеріалі розглянуто сучасний стан розвитку активного туризму з точки зору малого бізнесу.Recreation and tourism nowadays have a social value. The development of tourist activity in the territory of a certain region affects industry, agriculture, trade, transport and is an important direction in the formation of the GDP of the economy. The presented material examines the current state of active tourism development from the point of view of small business.ukактивний відпочиноканалізнаціональний ринокмалий бізнесactive recreationanalysisnational marketsmall businessСтратегічні засади розвитку малого бізнесу на ринку активного відпочинку Сумської областіStrategic Principles of Small Business Development in the Active Recreation Market of the Sumy RegionArticle