Кривонос Алла ВікторівнаKryvonos Alla Viktorivna2021-07-272021-07-272021Кривонос, А. В. До питання творчого розвитку учнів молодшого шкільного віку з порушеннями опорного-рухового апарату та інтелектуального розвитку [Текст] / А. В. Кривонос // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 194–199.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11143У статті проаналізовано специфіку творчого розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Представлено питання організації творчої діяльності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку на основі досліджень науковців. Визначено вміння необхідні для розвитку творчої уяви і творчого мислення учнів з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку. Окреслено особливості розвитку творчих задатків або здібностей учнів з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку.The article analyzes the specifics of creative development of students with intellectual disabilities of primary school age. The question of the organization of creative activity of pupils with infringements of intellectual development of primary school age on the basis of researches of scientists is presented. The skills necessary for the development of creative imagination and creative thinking of students with intellectual disabilities of primary school age are identified. The peculiarities of the development of creative talents or abilities of students with intellectual disabilities of primary school age are outlined.ukтворчий розвитокучні з порушеннями інтелектуального розвиткумолодший шкільний вікдіяльністьcreative developmentstudents with intellectual disabilitiesprimary school ageactivityДо питання творчого розвитку учнів молодшого шкільного віку з порушеннями опорного-рухового апарату та інтелектуального розвиткуOn the Issue of Creative Development of Students with Intellectual Disabilities of Primary School AgeArticle