Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii Mykolaiovych2018-03-052018-03-052016Косенко, Ю. М. Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історі ї: друга половина ХІХ – початок ХХІ століть : монографія / Ю. М. Косенко. – Чернівці : Букрек, 2016. – 216 с.978-966-399-836-7https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4185Монографія висвітлює процес становлення й розвитку спеціальної методики навчання історії розумово відсталих учнів з кінця ХІХ до початку ХХІ століттяУ монографії вперше в українській корекційній педагогіці досліджено історичний досвід, теорію та практику навчання історії розумово відсталих учнів, висвітлено особливості розвитку спеціальної методики навчання історії на кожному етапі розвитку України з другої половини ХІХ – початку ХХІ століть. Книга розрахована на наукових працівників, педагогів, студентів, батьків розумово відсталих дітей, усіх, хто цікавиться спеціальною методикою навчання історії.In the monograph for the first time in Ukrainian correctional pedagogy the historical experience, theory and practice of teaching the history of mentally retarded students was studied, the peculiarities of the development of a special methodology of teaching history at each stage of development of Ukraine from the second half of the nineteenth and early twenty centuries were highlighted. The book is intended for scientists, educators, students, parents of mentally retarded children, all who are interested in a special method of teaching history.ukспеціальна методика історіїнавчання історії розумово відсталих дітейspecial methodology of historylearning the history of mentally retarded childrenСтановлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина ХІХ-початок ХХІ століть)Formation and Development of a Special Methodology for Teaching HistoryBook