Приходько Ганна ВасилівнаPrykhodko Hanna Vasylivna2018-02-022018-02-022012Приходько, Г. В. Українська література XIX - початку XX століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз [Текст] / Г. В. Приходько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 124–132.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3884У статті обґрунтовано доцільність залучення творів художньої літератури у якості джерельної бази до дослідження проблем історії педагогіки. Використано метод контент-аналізу як інструмент опанування історико-педагогіних процесів з позиції гендерного підходу.The purpose of the article is to give some information on Ukrainian fiction and poetry as a source research of history of pedagogic. The article touches upon the content-analysis method as a gender approach instrument under the learning of history-pedagogical process.ukгендерні дослідженняісторія педагогікиукраїнська літератураконтент-аналізгендерні стереотипиgender researcheshistory of pedagogicUkrainian fiction and poetrycontent-analysisgender stereotypesУкраїнська література XIX - початку XX століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналізUkrainian Fiction and Poetry of the XIX - Beginning XX Century as a Source Research of History of Pedagogic: Gender Content-AnalysisArticle